7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015 عکس عاشقانه فانتزی

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015 عکس عاشقانه فانتزی

هم من هم اون…هر دومون عاشق بچه بودیم… تا اینکه یه روز… علی نشست رو به رومو گفت…اگه مشکل از من باشه …تو چی کار می کنی؟…فکر نکردم تا شک کنه که دوسش ندارم…خیلی سریع بهش گفتم…من حاضرم به خاطر تو رو همه چی خط سیاه بکشم…علی که انگار خیالش راحت شده بود یه نفس راحت کشید و از سر میز بلند شد و راه افتاد… گفتم:تو چی؟گفت:من؟ گفتم:آره…اگه مشکل از من باشه…تو چی کار می کنی؟ برگشت…زل زد به چشام…گفت:تو به عشق من شک داری؟…فرصت جواب نداد و گفت:من وجود تو رو با هیچی عوض نمی کنم… با لبخندی که رو صورتم نمایان شد خیالش راحت شد که من مطمئن شدم اون هنوزم منو دوس داره…

تصاویر عاشقانه, دانلود عکس عاشقانه, عکس عاشقانه, عکس عاشقانه جدید, عکس عاشقانه زیبا, عکس عاشقانه غمگین, عکس عاشقانه فانتزی, عکس عاشقانه کارتونی

سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها ۲۰۱۵

عکس عاشقانه, عکس عاشقانه جدید, عکس عاشقانه غمگین, عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه کارتونی, عکس عاشقانه فانتزی, دانلود عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه

 

به نام کسی که یادش در بهار من ،

نامش در اندیشه من ،

عشقش در قلب من ،

کلامش در دفتر من ،

دیدارش آرزوی من است

 

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

عکس‌ عاشقانه

پس از کلی دردسر با پسر مورد علاقه ام ازدواج کردم…ما همدیگرو به حد مرگ دوست داشتیم سالای اول زندگیمون خیلی خوب بود…اما چند سال که گذشت کمبود بچه رو به وضوح حس می کردیم…
می دونستیم بچه دار نمی شیم…ولی نمی دونستیم که مشکل از کدوم یکی از ماست…اولاش نمی خواستیم بدونیم…با خودمون می گفتیم…عشقمون واسه یه زندگی رویایی کافیه…بچه می خوایم چی کار؟…در واقع خودمونو گول می زدیم…

هم من هم اون…هر دومون عاشق بچه بودیم…
تا اینکه یه روز…
علی نشست رو به رومو گفت…اگه مشکل از من باشه …تو چی کار می کنی؟…فکر نکردم تا شک کنه که دوسش ندارم…خیلی سریع بهش گفتم…من حاضرم به خاطر تو رو همه چی خط سیاه بکشم…علی که انگار خیالش راحت شده بود یه نفس راحت کشید و از سر میز بلند شد و راه افتاد…
گفتم:تو چی؟گفت:من؟
گفتم:آره…اگه مشکل از من باشه…تو چی کار می کنی؟
برگشت…زل زد به چشام…گفت:تو به عشق من شک داری؟…فرصت جواب نداد و گفت:من وجود تو رو با هیچی عوض نمی کنم…
با لبخندی که رو صورتم نمایان شد خیالش راحت شد که من مطمئن شدم اون هنوزم منو دوس داره…

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

عکس‌ عاشقانه

 

چــه لحظه ی قشنگیـــه

که بـــعد از کلی صبــــر

" عِشقـــــِتــــــ " بشــه "

هَمسَرِتـــــــــ "

 

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

عکس‌ عاشقانه

 

 شاید برای تو

 فراوان باشند کسانی که

 اندازه من دوستت دارند

 اما برای من …

 کم که هیچ !

 وجود ندارد کسی که اندازه ی "تو "

 دوستش داشته باشم .

 دوستت دارم زندگیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

عکس‌ عاشقانه

 

اگر خوبان عالم جمع باشند

یقینا نزد من تو بهترینی

اگر از خوبترها حلقه سازند

تو در آن حلقه میدانم نگینی !

 

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

عکس‌ عاشقانه

 

سرشاری از عاشقی های ناتمام

پر شده ای از زیبایی از هر زیبایی

زن که باشی اما

دست خودت نیست

اگر مردت طعم لبهایش طعم تو را بدهد

تمام هستی مردانه اش را با تمام وجودت دوست خواهی داشت

بی آنکه ذره ای کم بگذاری

 

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

عکس‌ عاشقانه

 

عمری است شبانه روز لب هایت را ….

لب باز نکن ، هنوز لب هایت را ….

نه ، سیر نمی شوم به چندین بوسه

بر روی لبم بدوز لب هایت را

 

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

عکس‌ عاشقانه

 

دلگیرم

این روزها خیلی دلگیرم…

نه اینکه از کسی ناراحت باشم

دل بدجور پیش یکی گیره…

 

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

عکس‌ عاشقانه

 

بر لب شن های ساحلی ، هماهنگ با تلاطم دریا …

رها می شوم در آغوش تو ..

صدای هوهوی باد ، همراه با دوستت دارم هایت ، در گوشم می پیچد

و من مست می شوم با قطره ای از دریایی که در آغوشت داری …

 

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

عکس‌ عاشقانه

دانلود عکس عاشقانه,عکس عاشقانه,عکس عاشقانه کارتونی,سری جدید عکس عاشقانه دختران و پسران تنها 2015,عکس عاشقانه فانتزی,تصاویر عاشقانه,عکس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه غمگین

عکس‌ عاشقانه

خندیدن، خوب است . قهقهه، عالی است
گریستن، آدم را آرام می کند
اما . . اما…
لعنت بر بغض

مطالب بیشتر از سایت ما

جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016 عاشقانه

عکس عاشقانه و متن عاشقانه احساسی و تکان دهنده خاص عاشقانه

عکس عاشقانه و متن عاشقانه رمانتیک و خفن سری سوم عکس عاشقانه جدید

سری چهارم عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و دردناک عکس عاشقانه کارتونی

سری پنجم عکس عاشقانه و متن عاشقانه زیبا و احساسی عکس عاشقانه جدید

سری ششم عکس عاشقانه و متن عاشقانه زیبا و رمانتیک عکس عاشقانه غمگین

سری هفتم عکس عاشقانه و متن عاشقانه و جملات عاشقانه زیبا عکس عاشقانه فانتزی

سری هشتم عکس عاشقانه و متن عاشقانه زیبا و کارتونی عکس عاشقانه غمگین

سری جدید اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار 2015 مسیج خنده دار

سری دوم اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار 2015 مسیج خنده دار