7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016 عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,زندگی چیست,عاشقانه

جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016 عاشقانه

یه وقتایی هست . . . که دوست داری عشقت خواب باشه . . . و خیلی حرفارو تو خواب بهش بگی . . . بگی که بدون اون سختته . . . بگی که بدون اون نمیتونی . . . بدون اون میمیری . . . بگی که از بودنش خدارو ممنونی . . . بگی که تموم دنیات . . . توی اون خلاصه میشه . . . یا حتی اروم ببوسیش . . . و خیالت راحت باشه . . . چون اروم کنارت خوابیده . . . و تا صبح دل سیر نگاش کنی . . . و از داشتنش لذت ببری . . . دوست داری دستتو اروم بزاری رو گردنش . . . اروم بوسش کنی . . . بهترین لحظه اینکه که . . . بیدار شه و بگه تو دیوونه ای!! . . . باهم بیدار بشین . . . اول صبح به دیوار تکیه بدی و بگی دوسم داری؟! . . . اونم محکم بغلت کنه بگه دیوونتم

sms عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, اس عاشقانه, بی وفاییتنهایی, پیامک عاشقانه, جملات عاشقانه, دوستت دارم, زندگی, زندگی چیست, عاشقانه, عکس عاشقانه, غــــرور

سری جدید عکس عاشقانه و متن عاشقانه ۲۰۱۵

عکس عاشقانه, عکس عاشقانه جدید, عکس عاشقانه غمگین, عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه کارتونی, عکس عاشقانه فانتزی, دانلود عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

من دلم میخواهد ‎
باتو به سرزمین احساسم سفرکنم‎
برایت عاشقانه بسرایم وتو ‎
مست ازاین عشق ‎
خیره به چشمانم ‎
دستانم را بگیری‎
و بابوسه ای ‎
شعری تازه برلبانم بسرایی‎
من دلم میخواهد ‎
من باشم و توباشی و عشق ‎
ودیگرهیچ

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

باهرکس میشه خندید

 ولی

فقط در آغوش یک نفر میشود گریه کرد

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

میدونین حس خوب ینی چی؟ پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,
ینی یه روز صب که پا میشی یه دختر کوچولو با موهای وزوزی تا چشماتو وا کنی تو رو ببوسه پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه, بعد بگه :مامان خانوم این رسمشه؟ : ) منو بیدار کنی خودت بخابی؟الان من صبونه چی بخورم هااان؟:)بعد لپشو بکشی و بری تا صبحونه درست کنی ولی وقتی دم آشپز خونه برسی ببینی سفره چیده شده اس … که یهو آقاتون :دی از پشت بیاد بگه :..ملکه زندگیم تولدت مبارک : )چه لذت بخشه زندگی یه دختر در کنار مردی که با تمام مردونگیش جواب عواطف زنش رو میده و نمیزاره احساس کمبود کنه ! به سلامتی همه اینطورمردها
پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

حس بودنت
قشنگ ترین حس دنیاست
تو که باشی…
هر روز را…نه! هر ثانیه را…
عشق است

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

دقایقی تو زندگیت هست که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه

 که دلت میخواد اونو از تو رویات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی

 با تمام وجودت بغلش کنی…

دقایقی تو زندگیت هست که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه که دلت میخواد اونو از تو رویات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی با تمام وجودت بغلش کنی…

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

گفــت :
با مــــــادر یه جمـــله بســـاز

گفتــم:
من با مــادر جمله نمیســازم ،

دنیــــــــامو می سازم

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

تو را به سبک خودم دوست دارم !

من دنباله روی عشق دیگران نیستم …

من برای تو نمی میرم تا لباس عزا تنت کنم ، نه !!

این دوست داشتنی احمقانه خواهد بود …

برایت زنده بمانم بهتر است …

هیچکس تو را مثل " من " دوست ندارد !

پس تو را مثل " من " دوست خواهم داشت ..

تو مجبور نیستی شعرهایم را دوست داشته باشی !

مجبور نیستی دعوا نکنی !!

مجبور نیستی همیشه لبخند بزنی !!!

مجبور نیستی که خودت را مجبور کنی مرا دوست داشته باشی

من دوست داشتنم را به تو ثابت نمی کنم …

همیشه حرف هایت را نمی پذیرم

قول نمی دهم هیچوقت فراموشی نگیرم

من حتی قول نمی دهم که هیچوقت روز تولدت را از یاد نبرم

تو مجبور نیستی باور کنی !!

اما باور نکردن تو از دوست داشتن من نمی کاهد …

این سبک من است !

و فقط من هستم که میتواند اینگونه تورا دوست داشته باشد …

من تو را به سبکی خاص ،

به سبک خودم دوست دارم ..

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

یادمه وقتـــــــــی بچه بودم

بعضی وقت ها بابامو نگاه میـــــکردم که ساعت ها با دست

مشغول جمع کردن آشـــــــغالای ریزی بود

که روی فـــــــرش ریخته بود

من حسابی به این کـــــــــارش میخندیدم چـــــــــون ما هم جـــــــارو داشتیم

هم جارو برقــــــــی

تا ……..چند وقت پیــــــــش داشتم با خودم

فکر میکردم که چجــــــــــوری مشکلاتمو حل کنم

یهو یه خــــــودم اومدم دیدم

که یه عالمه آشغال از روی فرش جـــــــــلوی خودم جمع کردم

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده

فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده…

اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم

باور نمیکنم اینک بی توام

کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری

کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی

تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ،

تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم…

کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم

در حسرت چشمهایت هستم ،

چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده

در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ،

هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﻰ ﺑﻰ ﺳﻮﺍﺩﻯ ﮐﻪ ﻣﻴﮕﻔﺖ : ﻋﺸﻖ ﭼﻬﺎﺭ ﺣﺮﻓﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﺴﺨﺮﺵ ﮐﺮﺩﻥ …. ﻭﻟﻰ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ :
( ﺭ ﻑ ﻯ ﻕ )
ﻳﻌﻨﻰ عــــــــــــــــــــــشـــــــــــــقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

یه وقتایی هست . . .
که دوست داری عشقت خواب باشه . . .
و خیلی حرفارو تو خواب بهش بگی . . .
بگی که بدون اون سختته . . .
بگی که بدون اون نمیتونی . . .
بدون اون میمیری . . .
بگی که از بودنش خدارو ممنونی . . .
بگی که تموم دنیات . . .
توی اون خلاصه میشه . . .
یا حتی اروم ببوسیش . . .
و خیالت راحت باشه . . .
چون اروم کنارت خوابیده . . .
و تا صبح دل سیر نگاش کنی . . .
و از داشتنش لذت ببری . . .
دوست داری دستتو اروم بزاری رو گردنش . . .
اروم بوسش کنی . . .
بهترین لحظه اینکه که . . .
بیدار شه و بگه تو دیوونه ای!! . . .
باهم بیدار بشین . . .
اول صبح به دیوار تکیه بدی و بگی دوسم داری؟! . . .
اونم محکم بغلت کنه بگه دیوونتم

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

یادمه وقتـــــــــی بچه بودم

بعضی وقت ها بابامو نگاه میـــــکردم که ساعت ها با دست

مشغول جمع کردن آشـــــــغالای ریزی بود

که روی فـــــــرش ریخته بود

من حسابی به این کـــــــــارش میخندیدم چـــــــــون ما هم جـــــــارو داشتیم

هم جارو برقــــــــی

تا ……..چند وقت پیــــــــش داشتم با خودم

فکر میکردم که چجــــــــــوری مشکلاتمو حل کنم

یهو یه خــــــودم اومدم دیدم

که یه عالمه آشغال از روی فرش جـــــــــلوی خودم جمع کردم

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

یه وقتایی که دلت گرفته ؛

بغض داری ،

آروم نیستی !

دلت براش تنگ شده ….

حوصله ی هیچکسو نداری !

به یاد لحظه ای بیفت که :

اون همه ی بی قـراری های تو رو دید؛

اما ….

چشمـاشو بست و رفت… !!!

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

 

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده

فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده…

اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم

باور نمیکنم اینک بی توام

کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری

کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی

تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ،

تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم…

کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم

در حسرت چشمهایت هستم ،

چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده

در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ،

هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

وقتی یکی از زندگیت میره بیرون ✄
نه شعار بده(گوره بابای قبلیا ، سلام میکنم به بعدیا)
نه فحش بده (رفت به درک)
نه ادا دربیار(نباشی دوستام هستن)
انقدر با وقار زندگی کن
که برگرده و بگه:میشه یه فرصتِ دوباره بهم بدی؟

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

 

به سلامتی پسری که

 وقتی عشقش ناراحته همه چی رو کنسل میکنه به عشقش میرسه !

برگرفته ازکتاب ماهی ها لپ تاپ تعمیر میکنند پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

 

هی پاییز!

حواست را جمع کن…

دور تو وتمام عاشقانه هایت را خط میکشم…

اگر با آمدنت او حتی یک سرفه کند!

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

زمانی عاشقی ومیتونی ادعا کنی عشقت واقعیه که رهاش کنی…در قفس رو باز کنی و بزاری پرنده ی قشنگت پرواز کنه…آزاد،آزاد…بزار اونقدر بره که تو انتهای آسمون ببینیش…مطمئن باش اگه دلش عاشق باشه وبرگشتنی باشه، برمیگرده …اما اگه بر نگشت…بسپرش دست خدا…بذار اونقدر پرواز کنه تا به اون جایی که میخواد برسه. به همون جایی که دل کوچیکش شاد باشه واحساس سعادت کنه و تو رو تو رویات خوشحال کنه.

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

تا میتونید جلوی مهم شدن آدم ها رو برای خودتون بگیرید
آدما اولین کاری که بعد از مهم شدنشون براتون انجام میدن
ناراحت کردنتونه
! پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه, !

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

پِـلِی چَن تا موزیـڪ تِـڪراریُ هِی تِـڪرارُ تِـڪرارُ تِـڪرار .
مِثِ نَبـودَن اونایی ڪه دوسِشون داریُ …
פֿـوب میدونی بَرگَشتَنی دَرڪارنیس
.

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

هیچے نیستَم
حَتے اونقدَر 'مرد' نیستَم
ڪِھ عاشِقمَ بشے
امّا ڪاش میفَهمیدی
مَن دَر بَرابر 'هَرزھِ های' بے اِحساسِ این شَهر شُلوغ
فَقَط یھ " پسر " سادِھ ام …!!!

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

لطفا ,

مزاحم نشوید !
.
.
.
.
.
" ما "
مشغول دوست داشتن یکدیگر هستیم !
.
.
عــــــــــــاشقتم عشقم

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

امــــروز

به پـایـان می رسـد

از فردا برایــم چیزی نگــو !

مــن نمی گــویم " فردا روز دیــگری ست "

فقــط می گــویم

" تو روز دیــگری هســتی "

تــو

فردایــی

همــان که بایــد بخاطـــرش زنده بــمانم!

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

از همه خسته ام …

فقط، فقط "تو" کنارم باش …

بوی عطرت کافیست، برای تمام زندگیم. ….

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

من تــــو را میخواهم…

تـــو نیز مــــرا…

کــــور شـــــود…

دور شـــــود…

لعن و نفــــرین شــــود ..

هر آنکس غیــــر از این خواهد.

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه,زندگی,غــــرور,عکس عاشقانه,جملات عاشقانه,بی وفاییتنهایی,اس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین احساسی 2016,دوستت دارم,اس ام اس عاشقانه,sms عاشقانه,

دلم لک زده…

برای یک عاشقانه ی آرام

که سرم را بگذاری روی سینه ات

و بگذاری گله کنم

از تمام کابوسهایی

شب های نبودنت

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

یـکـی از لـذتــایـی کـه نــشد ولـی اگـه خـدا کـمک کـنه
در شـرفـه شـدنـه ایـنـه کـه ….

پـاشـنـه هـای کـفـش خـوشـگـشو اره کـنـم
بـعـد بـا چـسـب ۱٫۲٫۳ بـچـسـبـونـم بـعـد تـو
یـه صـحـنـه ی احــساسـی کـه جـفـت پـاشنه هاش
مـیـشـکـنـه مـنـم بـغـلـش کـنـم نـذارم بـخـوره زمـیـن
اون صحنه اسـت کـه مـیـفـهـمـه تـکـیـه گـاه یـعـنی چی
اونـجـاسـت کـه قـدرِ مـنـو بـیـشـتـر مـیـدونـه