7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

اس ام اس خیانت اس ام اس

جدید,اس ام اس خیانت,اس ام اس,اس ام اس خیانت

اس ام اس خیانت اس ام اس

نفرین به توی نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درآمدی

اس ام اس, اس ام اس خیانت, جدید

اس ام اس جدید

اس ام اس خیانت

جدید,اس ام اس خیانت,اس ام اس,اس ام اس خیانت

نمی تونم ببخشمت

دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم

گندیدی و بریدمت




نفرین به توی نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درآمدی

نفرین بر آن مرامی که اینگونه  به اعتمادم خیانت کرد



اس ام اس خیانت


عجب جوش و خروشی بود عشقت

خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد

عجب آدم فروشی بود عشقت

 


اس ام اس خیانت



نردبان بودم

کم کم زی پا له م کردی تا خــــودت را بالا ببـــــری

 


کاش هرگز در محبت شک نبود

تک سوار مهربانی تک نبود

کاش بر لوحی که بر جان دل است

واژه تلخ خیانت حک نبود


اس ام اس خیانت



 

بی وفایی کن وفایت می کنند

با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست

مهربان باشی رهایت می کنند


اس ام اس خیانت



کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده

باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست

به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست


با عشق به من به من  خیانت کردی

دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

هر دو قلمت خورد اگر برگردی  !

 


اس ام اس خیانت



هر که را دیدم  خیانت کرد و رفت

هر که با من بود یار من نبود

هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت

خود ندانستم از این غم ها چه سود


اس ام اس خیانت



دار بزن

خاطرات کسی که  تـو را دور زده

حالم خوب است

امّا گذشته ام درد می کند


سوت پایان را بزن

من حریف هرزگی تو

و احمق بودن خودم نمی شوم


اس ام اس خیانت



آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش

از عشق

کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

روی احساسم پا نگذاریــد لیز می‌‌خوریــد

مطالب بیشتر از سایت ما

متن های عاشقانه عاشقانه

جدید ترین عکس های سلنا گومز سلنا گومز

پیامک عاشقانه جدید پیامک عاشقانه جدید

عکس الناز شاکر دوست و مادرش الناز شاکر دوست

جدیدتری عکس دختر زیبا خارجی و زیباترین دختر سال 2016 دختر زیبا

باران کوثری باران کوثری

عکس های بازیگران ایرانی در برزیل 2014 عکس

اس ام اس خنده دار مطالب جالب و خنده دار

جوک خنده دار لطیفه خنده دار

معمای ریاضی معما های جالب