7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

متن های عاشقانه عاشقانه

عاشقانه,عکس های عاشقانه,متن های عاشقانه,متن های زیبا و عاشقانه,متن های عاشقانه زیبا,عاشقانه ترین جملات

متن های عاشقانه عاشقانه

بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

عاشقانه, عاشقانه ترین جملات, عکس های عاشقانه, متن های زیبا و عاشقانه, متن های عاشقانه زیبا

جملات و متن های عاشقانه زیبا ۹۳ 

 

عاشقانه,عکس های عاشقانه,متن های عاشقانه,متن های زیبا و عاشقانه,متن های عاشقانه زیبا,عاشقانه ترین جملات

 

کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد!

لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!

دلتنگی معنی ندارد… درد دارد…

 

عاشقانه,عکس های عاشقانه,متن های عاشقانه,متن های زیبا و عاشقانه,متن های عاشقانه زیبا,عاشقانه ترین جملات

 

این روزها من

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا

آرامش اهالی دنیا

خط خطی نشود…

اینجا زمین است

اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است

اینجا گم که میشوی

بجای اینکه دنبالت بگردنن

فراموشت میکندد………

 

عاشقانه,عکس های عاشقانه,متن های عاشقانه,متن های زیبا و عاشقانه,متن های عاشقانه زیبا,عاشقانه ترین جملات

 

عاشقانه,عکس های عاشقانه,متن های عاشقانه,متن های زیبا و عاشقانه,متن های عاشقانه زیبا,عاشقانه ترین جملات

 

دلتنگی چه حس بدی است….

تنهایی چه حس بدی است

کاش…

پاره ای ابر میشدم

دلم مهربانی می بارید

کاش نگاهم شرار نور میشد

اشتی میدادش

و

که دوست داشتن چه کلام کاملی است

و

من…

چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!

 

عاشقانه,عکس های عاشقانه,متن های عاشقانه,متن های زیبا و عاشقانه,متن های عاشقانه زیبا,عاشقانه ترین جملات

 

میان ماندن و نماندن

فاصله تنها یک حرف ساده بود

از قول من

به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد ،

آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد
 

عاشقانه,عکس های عاشقانه,متن های عاشقانه,متن های زیبا و عاشقانه,متن های عاشقانه زیبا,عاشقانه ترین جملات


بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته

آسمان پر باران چشم هایم

بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟

 

مطالب بیشتر از سایت ما

جدید ترین عکس های سلنا گومز سلنا گومز

پیامک عاشقانه جدید پیامک عاشقانه جدید

عکس الناز شاکر دوست و مادرش الناز شاکر دوست

جدیدتری عکس دختر زیبا خارجی و زیباترین دختر سال 2016 دختر زیبا

باران کوثری باران کوثری

عکس های بازیگران ایرانی در برزیل 2014 عکس

اس ام اس خنده دار مطالب جالب و خنده دار

جوک خنده دار لطیفه خنده دار

معمای ریاضی معما های جالب

بیوگرافی و عکس خدیجه شندیل بازیگر سریال دیلا خانم عکس بازیگران