7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

سری دوم اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار 2015 مسیج خنده دار

اس ام اس طنز,sms خنده دار,لطیفه,اس ام اس جدیدخنده دار,sms,اس ام اس خنده دار 94,سری دوم اس ام اس خنده دار ,اس ام اس خنده دار 2015,جدیدترین اس ام اس های خنده دار,جوک, مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار 2015,مسیج خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید,جدیدترین اس ام اس خنده دار,پیامک خنده دار,اس ام اس خنده دار

سری دوم اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار 2015 مسیج خنده دار

بدون اینکه عددها رو بخونی از ۱ تا ۴۰ یه عدد واسه من تو کامنت بنویس (خدایی نخونینااااا). . . . . . . . . …………… ۱-دوستت دارم ۲-خیلی ماهی!! ۳-عشق منی اق پسر!!! ۴-میشه شماره شمارو داشته باشم؟ ۵-الهی فدات شم! ۶-ازت متنفرم! ۷-من شما رو جایی ندیدم؟؟ ۸-خیلی لوسی. ۹-بچه پررووووو! ۱۰-بوس از لپات!! ۱۱-بیا بریم بیرون ۱۲-هوس پفک کردم برام میخری؟؟ ۱۳-عجب جیگری !! ۱۴-میای خونمون ؟!! ۱۵-چشات تو حلقم !! ۱۶-چه ناز میکنه با اون قیافش !! ۱۷-کلاس چندمی کوچولو !؟ ۱۸-برو قرصاتو بخور بیمار !!! ۱۹-کدوم آدم عوضی تورو تو فیس‌ نما راه داده آخه !!؟ ۲۰-تو خوشگلی مثل پری ، اما کثافت و خری !! ۲۱-فکر کنم دارم عاشقت میشم!! ۲۲-تو پیش خودت چی فکر کردی!! ۲۳-باهام ازدواج میکنی؟؟ ۲۴-بریم فشم قربونت بشم!! ۲۵-دیگه باهات کاری ندارم!! ۲۶-رقصم بلدی؟؟ ۲۷-الان وقتی گوشت رو گرفتم حالیمیشه!! ۲۸-میخوام بیام خواستگاریت!! ۲۹-اول آشغالا رو بزار دم در!! ۳۰-شوخی کردم یه وقت ناراحت نشی! ۳۱-ویار کردی؟ ۳۲-اصلاً بیا سنگ کاغذ قیچی بازی کنیم! ۳۳-اگه بچه خوبی باشی فردا میبرمت سینما! ۳۴-خیلی بهم برخورد! ۳۵-میخوام برم لواسان میای بریم با نیسان؟ ۳۶-بینیت رو عمل کردی ؟ ۳۷-قبلا خوشگلتر بودی! ۳۸-شانس بیاری تو کوچه خیابون بهپستم نخوری! ۳۹-من احساس میکنم با تو خوشبخت ترین ادم روی زمینم ۴۰- خیلی بی چشم و روئی , پاشو سفره رو جمع کن

sms, sms خنده دار, اس ام اس, اس ام اس جدیدخنده دار, اس ام اس خنده دار, اس ام اس خنده دار 2015, اس ام اس خنده دار 94, اس ام اس خنده دار جدید, اس ام اس طنز, پیامک خنده دار, جدیدترین اس ام اس خنده دار, جدیدترین اس ام اس های خنده دار, جوک, لطیفه, مسیج خنده دار

سری دوم اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار ۲۰۱۵

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

اس ام اس طنز,sms خنده دار,لطیفه,اس ام اس جدیدخنده دار,sms,اس ام اس خنده دار 94,سری دوم اس ام اس خنده دار ,اس ام اس خنده دار 2015,جدیدترین اس ام اس های خنده دار,جوک, مطالب طنز و خنده دار ,

 

باتوجه به نزدیک شدن قیمت نان به سکه بزودی ربع نان ، نیم نان ، تمام نان طرح قدیم (برشته) تمام نان طرح جدید (دور خمیری) عرضه میگردد

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

فحش های دانشجویی !!!

دانشجوی تهران شمال :
نکته : وقتی می خونید این قسمتو سعی کنید لباتون تا حد امکان غنچه باشه:
بی ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادی . منو ترسوندی بی …تلفظ : بی ششووور ( امیدوارم ولنتاین کچل شی . بد بد بد)


دانشجوی تهران جنوب:
(…. …. …. ….. … .. … ..کلا سانسور شد )


دانشجوی دانشگاه تهران :
وطن فروش مزدور , لیبرال خود فروخته , مخل نظام , تو حق شرکت در انتخابات بعدی رو نداری با اون کاندید از خودت نفهم تر , فاشیست تند رو
(توجه داشته باشید که موضوع دعوا سیاسی بوده)


دانشجوی پزشکی :
در دیکشنری این بروبچ کلمه ی فحش تعریف نشدست


دانشجوی هنر :
من شعر دوازدهم از هشت کتاب استاد سهراب رو به تو بی ادب بی فرهنگ تقدیم می کنم امیدوارت گیتارت بشکنه و تا اخر عمر یکه و تنها و بی عشق و ژولیت بمونی .
وفتی هم کار بالا می گیره کاریکاتور همدیگه رو می کشن .


دانشجوی الهیات :
یا ایهو الذی فحشو فحشً فاحشتن ای هستیت به عدم مبدل , ای دچار دور تسلسل شده , ای علتت به ممکن الوجود گرویده , فلسفه ی تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ی بحث نمی دم …. *
*: این آخری که گفت از اون ناجوراش بود که فلش بک زد به دوران دبیرستان و رشته ی علوم انسانی که می خوند و واسه خودش یلی بود


دانشجوی تربیت بدنی:
به من گفتی … , … خودتی و جد و آبادت
به همین کوتاهی البته بعدش یه ۲ ساعتی بزن بزن می شه


دانشجوی زبان خارجی :
هنوز دعوا نشده , شروع می کنن خارجکی بلغور کردن البته به نظر من اگه ترجمه ی حرفاشونو می دونستند خودشون رو زبونشون فلفل می ریختن و ۲ روز تو اتاق خودشونو حبس می کردن


دانشجوی حقوق :
تو با این کارت به حقوق شهروندی من تجاوز کردی و من طبق اصل ۱۵۳ قانون اساسی حق دارم ازت شکایت کنم و مادرتو به عزات بشونم شما می تونید هیچی نگید اما هر چی بگید بر علیه شما تو دادگاه استفاده می شه .
راستی اگه وکیل تسخیری خواستی به خودم بگو


دانشجوی دانشگاه اسلامشهر:
اونجا فحش نمیدن،کار دیگه باهات میکنن…

 

دانشکده ی کاشون :
کسی با تو حرف نزد . کثافت مرض . از جلو چشام خفه شو . وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند !
( من قصد توهین یه هیشکی رو ندارم )

 

دانشگاه اهواز :
ولک جاسم بگیرش ، دندوناتو پاره میکنم ! به کی چپ چپ نگاه کردی ولک ( باقی درگیری فیزیکی و با سلاح سرد انجام میشه ! )


دانشجوی دختر
دراکثر موارد دختره وقتی با پسره دعواش میشه:

دختر: تو همیشه به من دروغ گفتی ,
تو هیچ وقت منو دوست نداشتی ,
من بازیچه ی دستای کثیفت بودم ,
حالا جواب خونوادمو چی بدم ؟!
برو گمشو دیگه نمی خوام ببینمت .

 

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

 

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺭﻳﻴﺲ ﻓﺮﻫﻨﮕﺴﺘﺎﻥ ﺍﺩﺏ ﭘﺎﺭﺳﻰ ﺍﺳﻢ ﻭ ﻓﺎﻣﻴﻠﺶ ﺭﻭ ﭘﺎﺭﺳﻰ ﻛﺮﺩ ﻭ ﮔﺬﺍﺷﺖ : ﻧﻮﻛﺮ ﺷﻴﺮ ﺧﺪﺍ ﺁﻫﻨﮕﺮ ﺩﺍﺩﺭﺱ ‏( ﻏﻼﻣﻌﻠﻰ ﺣﺪﺍﺩ ﻋﺎﺩﻝ ‏) . .ﺍﻭﻧﻮﺧﺖ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺗﺒﻠﺖ ﻣﯿﮕﯿﻢ ﺭﺍﯾﺎﻧﮏ ﻣﺎﻟﺸﯽ!!!!

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

زیباترین راز زندگیم رادر چشمانت دیدم آن هنگام ک چشمانت ب من گفت چی گفت؟ درگوش من گفت چی گفت؟ خودش ب من گفت چی گف؟ آهاااااان بیاااا دستااا شله . منو چ ب متنای عاشقانه آخه وللللللله خخخخخخ

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

بدون اینکه عددها رو بخونی از ۱ تا ۴۰ یه عدد واسه من تو کامنت بنویس (خدایی نخونینااااا).
.
.
.
.
.
.
.
.
……………
۱-دوستت دارم
۲-خیلی ماهی!!
۳-عشق منی اق پسر!!!
۴-میشه شماره شمارو داشته باشم؟
۵-الهی فدات شم!
۶-ازت متنفرم!
۷-من شما رو جایی ندیدم؟؟
۸-خیلی لوسی.
۹-بچه پررووووو!
۱۰-بوس از لپات!!
۱۱-بیا بریم بیرون
۱۲-هوس پفک کردم برام میخری؟؟
۱۳-عجب جیگری !!
۱۴-میای خونمون ؟!!
۱۵-چشات تو حلقم !!
۱۶-چه ناز میکنه با اون قیافش !!
۱۷-کلاس چندمی کوچولو !؟
۱۸-برو قرصاتو بخور بیمار !!!
۱۹-کدوم آدم عوضی تورو تو فیس‌ نما راه داده آخه !!؟
۲۰-تو خوشگلی مثل پری ، اما کثافت و خری !!
۲۱-فکر کنم دارم عاشقت میشم!!
۲۲-تو پیش خودت چی فکر کردی!!
۲۳-باهام ازدواج میکنی؟؟
۲۴-بریم فشم قربونت بشم!!
۲۵-دیگه باهات کاری ندارم!!
۲۶-رقصم بلدی؟؟
۲۷-الان وقتی گوشت رو گرفتم حالیمیشه!!
۲۸-میخوام بیام خواستگاریت!!
۲۹-اول آشغالا رو بزار دم در!!
۳۰-شوخی کردم یه وقت ناراحت نشی!
۳۱-ویار کردی؟
۳۲-اصلاً بیا سنگ کاغذ قیچی بازی کنیم!
۳۳-اگه بچه خوبی باشی فردا میبرمت سینما!
۳۴-خیلی بهم برخورد!
۳۵-میخوام برم لواسان میای بریم با نیسان؟
۳۶-بینیت رو عمل کردی ؟
۳۷-قبلا خوشگلتر بودی!
۳۸-شانس بیاری تو کوچه خیابون بهپستم نخوری!
۳۹-من احساس میکنم با تو خوشبخت ترین ادم روی زمینم
۴۰- خیلی بی چشم و روئی , پاشو سفره رو جمع کن

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

دیشب خواب دیدم شب اول قبرم بود نشسته بودم بالا سر جنازم دیدم ۲ نفر یهو اومدن تو قبر!

با ترس گفتم شما نکیر و منکرین؟؟!!!گفتن:پ نه پ کامران هومنیم امدیم بگیم تو خودت نمره ی بیستی

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺗﻮﻟﻪ ﺳﮕﻪ ﻣﻦ ﮐﯿﻪ …؟ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﭘﺴﺮﺍﯾﻪ ﺍﺩﻟﯿﺴﺘﺶ ﺯﯾﺮﻩ ﭘﺴﺘﺶ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ ﮐﺮﺩﻥ… ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺭﻭﯾﻪ ﺣﺴﺎﺑﻢ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﻟﻪ ﺳﮓ ﻫﺎ ﻧﯿﺲ… ﺑﺎ ﺍﻭﻥ بدبختیه ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﭘﺴﺘﺶ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻣﻦ ﭘﺎﮐﻮﺗﺎﻡ… ﻣﻦ ﭘﺎﮐﻮﺗﺎﻡ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﻣﻨﻮ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻦ

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

دیشب ساعت ۲ رفتم عابربانک پول بگیرم

دکمه ی دریافت رو که زدم عکس یه قبر رو صفحه ی عابر بانک نشون داد