7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

سری جدید اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار 2015 مسیج خنده دار

اس ام اس خنده دار,جدیدترین اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار 94,لطیفه,جدیدترین اس ام اس های خنده دار,اس ام اس خنده دار 2015,سری جدید اس ام اس خنده دار ,مسیج خنده دار, عکس خنده دار 2015,اس ام اس طنز,sms,پیامک خنده دار,اس ام اس جدیدخنده دار, مطالب طنز و خنده دار ,sms خنده دار,اس ام اس خنده دار جدید,جوک

سری جدید اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار 2015 مسیج خنده دار

بابام زیاد کامپیوترش خوب نیست ، امروز زنگ زده میگه : فاضل این آهنگای شجریان کجان ؟؟ من : بابا مای کامپیوتر رو باز کن بابام : خوب باز کردم من : خوب حالا یه درایو هست اسمش E دیدی ؟ بابام : آره من : خوب حالا برین توش ^_^ بابا : ۰_o میرینم تو هفت جد پس و پیشت توله سگ ، مگه باهات شوخی دارم من : پدرمن چرا جو رو متشنج میکنی منظورم این بود واردش بشید (-: بابا : آهان ، خوب رفتم ، پوشه اول نوشته : آمریکایی بازش کنم ؟؟ من : اوه اوه این که فیلمای خاک برسری داداشه نه نه بابا نرین توش بابا نرین توش ^_^ بابام : میرینم . میرینم ، تو هفت جد پس و پیشت هم میرینم .

sms, sms خنده دار, اس ام اس, اس ام اس جدیدخنده دار, اس ام اس خنده دار, اس ام اس خنده دار 2015, اس ام اس خنده دار 94, اس ام اس خنده دار جدید, اس ام اس طنز, پیامک خنده دار, جدیدترین اس ام اس خنده دار, جدیدترین اس ام اس های خنده دار, جوک, لطیفه, مسیج خنده دار

سری جدید اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار ۲۰۱۵

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

اس ام اس خنده دار,جدیدترین اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار 94,لطیفه,جدیدترین اس ام اس های خنده دار,اس ام اس خنده دار 2015,سری جدید اس ام اس خنده دار ,مسیج خنده دار, عکس خنده دار 2015,اس ام اس طنز,sms,

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

دوستانی که ماشین باز هستن لطفن راهنمایی کنین
بین لکسوس RX350
و هیوندای جنسیس موندم .
به نظرتون کدوم رو انتخاب کنم ؟

.
.

.
.
.
.
.
.
..
همسایمون جفتش رو داره می خوام فقط رو یکیش خط بندازم .
.
روانیم خودتی .

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

دختره تو وبلاگش پست گذاشته : آفرینش پسر ها اصلاً شوخیه باحالی نبود !.!.!.!.!

.
.
.
.

.

.

پسره اومده نظر گذاشته: ولی خـلـقـت دخـتـرا خیلی باحال بود،کلی خندیدیم =))

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

اونی که میاد پست میزاره » هرکی هست لایک کنه ببینم «

من با این کاری ندارم

اینو خدا زده ^_^

من مشکلم با اونیه که فردا ظهرش میاد اینو لایک میکنه:)))

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

امروز داشتم نماز میخوندم،هی صورت عمه م میومد جلو چشمام…

منم که باهوش،فهمیدم خدابه طور خیلی غیرمستقیم میگه :

این نماز به درد عمت میخورهخنثی

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

میگن به هرچی بخندی سرت میاد . . .

خدایا !

من به خوشگلی کی خندیدم آخه ؟؟!!

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

بابام زیاد کامپیوترش خوب نیست ، امروز زنگ زده میگه : فاضل این آهنگای شجریان کجان ؟؟
من : بابا مای کامپیوتر رو باز کن
بابام : خوب باز کردم
من : خوب حالا یه درایو هست اسمش E دیدی ؟
بابام : آره
من : خوب حالا برین توش ^_^
بابا : ۰_o میرینم تو هفت جد پس و پیشت توله سگ ، مگه باهات شوخی دارم
من : پدرمن چرا جو رو متشنج میکنی منظورم این بود واردش بشید (-:
بابا : آهان ، خوب رفتم ، پوشه اول نوشته : آمریکایی بازش کنم ؟؟
من : اوه اوه این که فیلمای خاک برسری داداشه نه نه بابا نرین توش بابا نرین توش ^_^
بابام : میرینم . میرینم ، تو هفت جد پس و پیشت هم میرینم .

 جرات داری بیا خونه کره خر

از همین تریبون اعلام میکنم

اگه خواستین بیاین عیادت کمپوت گیلاس نیارین دوس ندارم سیب بیارین

اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار

امسال نفر اول کنکور نشم دوم اینا رو شاخشه
حداقل صد نفر اول رو که میارم
دو هزارم بد نیستا !
بچه اصغر آپاراتی با ۵۰ هزار قبول شده بود من از اون کمتر نیستم که
حالا بیخیال فعلا یه چرت میخوابم خدا بزرگه
زمزمه های بیشتر کنکوری ها

ﺯﺑﻮﻧﺘﻮ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺘﺖ ﺑﮕﯿﯿﺮ ۳ ﺑﺎﺭ ﺑﮕﻮ ﺩﺍﺭﯾﻮﺵ ….

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺧﻮﺩﺗﯽ ﺧﻮﺩﺗﯽ ﺧﻮﺩﺗﯽ