7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

ترول و عکس های خنده دار جدید 2015 سری 5 جدیدترین عکس های خنده دار

عکس های خنده دار 2016,عکس نوشته های طنز,جدیدترین عکس های خنده دار,عکس های خنده دار,عکس های خنده دار 2015,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 94,عکس,ترول و عکس های خنده دار جدید 2015 سری 5

ترول و عکس های خنده دار جدید 2015 سری 5 جدیدترین عکس های خنده دار

زنگ زدم خونه خواهرم بچه خواهرم گوشی ورداشته گفتم سلام بگو مامانت صحبت کنه گفت نمیشه داله گلیه میتونه گفتم بابات کجاست گفت دم دله داله با پلیش صحبت میتونه گغتم داداش حامد کو ؟گفت لفته بیمالستانالو بگلده در حالی که داشتم از شدت نگرانی سکته میکردم بلند گفتم چیشده گفت من گم شدم گفتم کجایی ؟ گفت من زیل تختم خخخ

جدیدترین عکس های خنده دار, عکس, عکس نوشته های طنز, عکس های خنده دار, عکس های خنده دار 2015, عکس های خنده دار 2016, عکس های خنده دار 94, عکس های خنده دار جالب

ترول و عکس های خنده دار جدید ۲۰۱۵ سری ۵

 

داستان حقیقیه ب خوندش می ارزه!

دختر :هه هه هه

پسر:چرامیخندی

دختر:به تومیخندم

پسر:یادته اون روزتوخونمون افتاده بودی به پام

التماس میکردی تا کاریت نکنم؟بعد الان به من میخندی؟

دختر:هه هه هه من با حرفام خرت کردم،

پسر:من خام حرفات نشدم وقتی خواستم بهت دست بزنم

یاد ناموسم افتادم فکرکردم اگه یه روزی ناموسم جایی گیرکنه چی میشه،

دلم سوخت باهات کاری نکردم

دختر:خفه شو اسکول،همش ادعایی،

مال این صحبتا نیستی،توبی عرضه ای

پسر:آره توراست میگی من بی عرضه ام،خدافظ

۱سال بعد

دختربابغض؛سلام عزیزم

پسر:سلام گلم خوبی خوشحالم کردی بعد ۱سال یادی ازما کردی

دختر:عزیزم خواهش میکنم منو ببخش من درحق تو خیلی بدی کردم

پسر:توکه کاری نکردی عزیزم چی شده؟

دختر:چندروز پیش گول حرفای یه پسرو خوردم رفتم خونشون،

نامرد با ۳تا ازدوستاش به من تجاوز کردن

پسر:جدی میگی؟

دختر:آره،الان تومحل همه مهر فاحشه روم گذاشتن

پسر:عزیزم توباید منو ببخشی

دختر:چرامگه چیکارکردی؟

پسر:وقتی پارسال بدون دلیل ازمن جداشدی وبه من گفتی بی عرضه،

من همون لحظه ازخدا خواستم یه با عرضه نصیبت کنه….

دختراااااا به اینجورپسرا نگید بی عرضه

بگید مرررررررررررد

عکس های خنده دار 2016,عکس نوشته های طنز,جدیدترین عکس های خنده دار,عکس های خنده دار,عکس های خنده دار 2015,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 94,عکس,ترول و عکس های خنده دار جدید 2015 سری 5

 

گوشی پسر خاله ام رو گرفتم از تو دفتر تلفنش یه شماره در بیارم

به معنای واقعی خاک تو اون سرت با این دفتر تلفنت

اباس

اون یکی اسخر

فرآد

ممود

ناسر

هام

رزا

موسا

جوات

ممد(تویز روقن)

رمض کارد یارانه

نقى (خت سابتش)

نقى (خت ایرانسلش)

:/

 

عکس های خنده دار 2016,عکس نوشته های طنز,جدیدترین عکس های خنده دار,عکس های خنده دار,عکس های خنده دار 2015,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 94,عکس,ترول و عکس های خنده دار جدید 2015 سری 5

 

به بابام میگم : بابا من میخوام روان شناس شم.

بابام گفت : خوبه دیگه ، هر آدم سالمی بباید پیش تو روانی میشه…!

یعنی محبت پدرانش نابودم کرد…!!!!