7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا متن عاشقانه کوتاه

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016

جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا متن عاشقانه کوتاه

میدونین حس خوب ینی چی؟ ینی یه روز صب که پا میشی یه دختر کوچولو با موهای وزوزی تا چشماتو وا کنی تو رو ببوسه بعد بگه :مامان خانوم این رسمشه؟ : ) منو بیدار کنی خودت بخابی؟الان من صبونه چی بخورم هااان؟:)بعد لپشو بکشی و بری تا صبحونه درست کنی ولی وقتی دم آشپز خونه برسی ببینی سفره چیده شده اس … که یهو آقاتون :دی از پشت بیاد بگه :..ملکه زندگیم تولدت مبارک : )چه لذت بخشه زندگی یه دختر در کنار مردی که با تمام مردونگیش جواب عواطف زنش رو میده و نمیزاره احساس کمبود کنه ! به سلامتی همه اینطورمردها:)

جدیدترین عکس عاشقانه, جملات عاشقانه, عکس, عکس عاشقانه, عکس‌ عاشقانه 2016, عکس عاشقانه 95, متن عاشقانه, متن عاشقانه زیبا, متن عاشقانه غمگین, متن عاشقانه کوتاه

جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا

عکس عاشقانه, عکس عاشقانه جدید, عکس عاشقانه غمگین, عکس عاشقانه زیبا,عکس عاشقانه کارتونی, عکس عاشقانه فانتزی, دانلود عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,

 

آغوشی باش
و مرا به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن
بدون اینکه حرفی بینمان رد و بدل شود
فقط نگاه باشد و نفس
زندگی آنقدرها دوام نمی آورد
همین حالا هم دیر است

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

چشم هایت را
به هر رنگی که باشند
دوست دارم
رنگ چشم های تو
که فرقی نمیکند
خاکستری باشد
ساده باشد
یا آبی درخشان
نجیب که خیره می شوند
متولد می شوم

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

کاش در این شهر دکتری پیدا میشد و توو را برایم تجویز میکرد
تا باورت شود حال من فقط با تو خوب میشود

 

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

وقتی تو را نداشته باشم
دنیا به چه کارم می آید
من بی تو
دنیا که هیچ
خودم را هم نمی خواهم

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه


با هم باشیم
نه یک سال بلکه یک عمر
بگذار آوازه ی با هم بودنمان
چنان در شهر بپیچد
که رو سیاه شوند آنان که
بر سر جدایی مان شرط بسته اند

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه


آدم وقتی یه حس تکرار نشدنی
رو با یکی تجربه میکنه
دیگه اون حس رو نمیتونه
با کسی تجربه کنه
بعضی حس ها خاص و ناب هستند
مثل تو

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

چه آشوبی ست در دلم
وقتی موهایت را پریشان میکنی
هزار لانه ساخته اند
گنجشک های دلم
لا به لای آنها

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه


بانو
تو را اعتراف خواهم کرد
که من تمام شعرهایم را
از چشم های تو به تاراج برده ام
و تمام نُت ها را با رقص موزونِ
انگشت های تو مابین انگشت هایم
به قطعه ای شگفت مبدل کرده ام
و یک روز همه خواهند فهمید
که من چیزی نیستم جز تو

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه


بی تو هیچ نمیخواهم
نه آسمان ،نه زمین،نه باران،نه خیس شدن
نه تازگی، نه طراوت
گرمای دستانت را به من بده
همه چیز را از من بگیر

 

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

خیالت راحت
من جز آغوش تو
حتی به دیوار هم
تکیه نمیکنم
تولدت مبارک زندگیم

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

قالیچه و ایوان قشنگی دارم
موسیقی باران قشنگی دارم
پاییز هوای خش خش خوشبختی
من با تو چه آ بان قشنگی دارم

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

هر ثانیه ام بی تو هرگز نمیگذرد…
تمام من ، برای توست…
و تو
تمام چیری هستی که من نیاز دارم

 

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

هنوز هســـت!

عشق واقعی را میگویم…

خیانت هست،دروغ هست، بازی با دل هم هست،

درست…! ولی یه جایی گوشه ی پاک دلِ بعضیا،

به دور از گناه ها و بدی ها .. هنوز هم هســت عشق

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

در هیچ دفتری ننوشته ام
اما حافظه ام قوی است ؛
سرم روی سینه ات بود
لبهایت روی موهایم
دست چپ ات روی شانه ام
دست راستت روی گوشم
چشم هایم فقط پیراهنت را می دید
و هیچ وقت نگفتم که دکمه ی دوم پیراهنت چقدر
گونه ام را اذیت می کرد

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

تو، ملودی… کدام ترانه ى عاشقانه ای … که تمام اشتیاقم… بر وزن نگاهت… شعر می شود… قلمم آب می شود… از داغی … عاشقانه های مکرری … که برایت می نویسم

 

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

مــــــــــــــــــــــن

…کاری به دنیا و قانونــاش نــدارم…

چشمای عشقــــــم خودش یه دنیاس⊙▽⊙

قانونش هم اینه مالــــــه من باشــــــه
·
فهمیدی عشقم؟؟؟؟؟؟؟

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

میدونین حس خوب ینی چی؟ جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,
ینی یه روز صب که پا میشی یه دختر کوچولو با موهای وزوزی تا چشماتو وا کنی تو رو ببوسه جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016, بعد بگه :مامان خانوم این رسمشه؟ : ) منو بیدار کنی خودت بخابی؟الان من صبونه چی بخورم هااان؟:)بعد لپشو بکشی و بری تا صبحونه درست کنی ولی وقتی دم آشپز خونه برسی ببینی سفره چیده شده اس … که یهو آقاتون :دی از پشت بیاد بگه :..ملکه زندگیم تولدت مبارک : )چه لذت بخشه زندگی یه دختر در کنار مردی که با تمام مردونگیش جواب عواطف زنش رو میده و نمیزاره احساس کمبود کنه ! به سلامتی همه اینطورمردها:)

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

گاهی همه ی زندگیت در یک "تو "
خلاصه می شود…
"تو" در خلوتم قدم می زنی و صدای پای "تو" می شود ملودی آرام ذهن من…
هر ردی که از من بگیری به "تو" می رسد…
"تو"می شوی دنیای من…
"تو" می شوی نیاز من…
"تو"می شوی همه ی من…

 

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

بوسه هایت طعم سیب گلاب را می دهد
که مستم می کند
نگاهت به سان ماه شب چهارده تاریکیم را می زداید.
نوایت چون قمریان بر سرشاخه،
که هلهله ی شروعی دوباره را می سرایند
مدهوشم می کند…
پاییز را در تو میبینم
اصلا تو خود پاییزی

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

خدایا…
ببخش اگه دنیاتومیفروشم به یه نگاه عشقم…
ببخش اگه یکیودارم که برام خدایی میکنه…
ببخش اگه عشقموبیشترازجونی که توبهم دادی دوسش دارم❤️
ببخش اگه بعضی وقتاسرت داد زدموعشقموازت خواستم…
ببخش اگه یه موقع هایی عاشقانه میپرستمش…
ببخش اگه آرامشم خلاصه میشه توصداش…
خدایا ببخش میخوام دنیانباشه،اگه اونکه دنیامه نباشه…

عزیزترینم خیییییلییییی دوست دارم دلیل زنده بودنم❤️❤️

 

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

مردای واقعی…
زیباترین دختر دنیا رو دوست ندارن…
اونا دختری رو دوست دارن که…
بتونه دنیاشون رو به زیباترین شکل بسازه…!!

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

من که کاری به کار کسی نداشتم !
انتهای خیابان پاییـز
نشسته بودم
شعرم را مینوشتم
از راه که رسیدی ..
اصلا مشخص بود
با قصد و ‌غرض آمده‌ای !
حالا خوب شد؟
عاشقت شدم …
راحت شدی …؟

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه


میدونے عشقمــــــــــــــــــــ؟؟
صــــــــــداے •○●تــــــــــــــــــــو‌●○•
دیــــــــــدڹ •○●تــــــــــ❤ــــــــــو●○• در آغوش کشیدڹ •○●تــــــــــــــــــــو●○•
حتــــــــــے…
فکر کردڹ بہ •○●تــــــــــــــــــــو●○•
براے من آرامش بخشہ

آرامش یعنے •○●تــــــــــــــــــــو●○•
عشق یعنے •○●تــــــــــــــــــــو●○•
زندگی یعنے •○●تــــــــــــــــــــو●○•
مــــــــــ❤ــــــــــڹ خوش بخت ترینم♥

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه


تمام وسعت قلمرو احساسم
برای تو !
می تپد…
همان قلبم را می گویم
گاهی تنگ میشود !
گاهی بهانه گیر !
گاهی بی هوا سر به هوا می شود !
گاهی…
اما بی شک زمانی آرام است که؛
تو بخندی

 

مجموعه دل نوشته های عاشقانه و اس ام اس های عاشقانه

 

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,

امروز


از همان روزهای دلگیرِ پراز آرزوس


از همان روزهایی که حتی در میان جمع


احساس غربت و تنهایی میکنی


و دلت تنها حضور یک نفر را میخواهد


کسی که رویاهایت را با او میبافی


کسی که با نگاهت تو را بفهمد ، کنارت بنشیند و عطر وجودش


آرامش را در رگهایت جاری کند و بگوید :


نترس تا ته خط کنارتم حتی اگر تقدیر نخواهد …


بدون اما و اگر و شاید

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

 

عاشق ک باشی…
دیگر خودت نیستی…
چشمهایت…
دستهایت…
بوسه هایت…
همه و همه غرق در معشوق میشوند…
عاشق که باشی…
هیچ فرمولی تو را حل نمیکند…
با هیچ منطقی درک نمیشوی…
عاشق که باشی…
کار تمام است…….

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

برای تو هیچ پیامی ندارم

دلتنگیم نه در کلامی میگنجد،

نه در پیامی!

اینجا زنی در انتظارت نیست ؛

هیاهوی نبودنت از من مرد ساخت…

 

جملات عاشقانه,متن عاشقانه غمگین,متن عاشقانه زیبا,متن عاشقانه کوتاه,عکس عاشقانه,عکس,جدیدترین عکس عاشقانه,جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه غمگین و زیبا,عکس عاشقانه 95,متن عاشقانه,عکس‌ عاشقانه 2016,

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

وای که چه پر درداست دلم امشب
روحم گرفتار غم است امشب
اسیر نفس خود هستم
عریب و بی کس و تنهایم امشب
عذابی دارد این قلبم
خدارامونسی میخواهم امشب
الهی یارب ای پروردگارم
کحایی تمنا میکنم امشب
رهایم کن ازین درد و مشقت
ک وجدانم عجب عذابی دارد امشب
این شعرو وقتی بچه بودم سرودم….
الان دلم گرفته چ بده بغض ….:(

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

خـــدایـــا…
بـــیـــا اَنـــدکـــی مُـــنـــصِـــف بـــاشـــیـــم…
مـــگـــر تـــو دنـــیـــایـــت را مـــیـــدهـــی بـــه کـــســـی
کـــه مـــن دنـــیـــایـــم را بـــدهـــم بـــه دیـــگـــری؟؟؟

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

گاهی همه ی زندگیت در یک "تو "
خلاصه می شود…
"تو" در خلوتم قدم می زنی و صدای پای "تو" می شود ملودی آرام ذهن من…
هر ردی که از من بگیری به "تو" می رسد…
"تو"می شوی دنیای من…
"تو" می شوی نیاز من…
"تو"می شوی همه ی من…

 

عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، اس ام اس عاشقانه

 

برای اطلاع از آخرین و جدیدترین عکس عاشقانه و متن عاشقانه کلیک کنید

 

 

مطالب بیشتر از سایت ما

عکس های جدید و جذاب میلاد کی مرام در اینستاگرام همسر میلاد کی مرام

فال روزانه جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ daily omen

خبر ازدواج محسن تنابنده + عکس و بیوگرافی کامل محسن تنابنده ازدواج محسن تنابنده

راز تناسب اندام سحر زکریا فاش شد مصاحبه سکر زکریا

واکنش جدید مهسا آبومگر به کامنت آزاده نامداری مهسا آبومگر

فال روزانه یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ daily omen

عکس های شخصی جدید بهنام صفوی + بیوگرافی بهنام صفوی بهنام صفوی

شکایت شهاب حسینی از تهیه کننده معروف سینما شکایت شهاب حسینی

علی مسعودی در تلگرام سوتی داد تلگرام

آزاده نامداری به عنوان مجری به تلویزیون بر می گردد آزاده نامداری