7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی لیلا اوتادی

    ۱۳۹٣    کلاف    شهرام شاه حسینی     ۱۳۹۲    سگ های پوشالی    رضا توکلی     ۱۳۹۲    لاله (فیلم)    اسدالله نیک نژاد     ۱۳۹۱    زن. مرد. زندگی…    مهدی ودادی     ۱۳۹۱    آقای الف    علی عطشانی     ۱۳۹۰    شیر تو شیر    ابراهیم فروزش     ۱۳۸۹    اخراجی‌ها ۳    مسعود ده نمکی     ۱۳۸۹    دردسر بزرگ    مهدی گلستانه     ۱۳۸۹    پیتزا مخلوط (فیلم)    حسین قاسمی جامی     ۱۳۸۸    به دنبال خوشبختی    بهمن گودرزی     ۱۳۸۸    عروسک (فیلم)    ابراهیم وحیدزاده     ۱۳۸۸    باغ قرمز    امیر سمواتی     ۱۳۸۸    آدم‌کش (فیلم)    رضا کریمی     ۱۳۸۷    پسر آدم، دختر حوا    رامبد جوان     ۱۳۸۷    حرکت اول    فرهاد نجفی     ۱۳۸۷    دعوت (فیلم)    ابراهیم حاتمی کیا     ۱۳۸۶    زن‌ها فرشته‌اند (فیلم ۱۳۸۶)    شهرام شاه حسینی     ۱۳۸۵    چهارانگشتی    سعید سهیلی     ۱۳۸۵    فرش ایرانی (فیلم)    داریوش مهرجویی     ۱۳۸۵    قصه دل‌ها    هوشنگ درویش پور     ۱۳۸۴    چپ دست (فیلم)    آرش معیریان     ۱۳۸۳    بید مجنون (فیلم)    مجید مجیدی     ۱۳۸۱    چشمان سیاه (فیلم ۱۳۸۱)    ایرج قادری  

لیلا اوتادی

عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

عکس و بیوگرافی بها اینستاگرام لیلا اوتادی (متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در محله شمیران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و شاعر ایران است. لیلا اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را آغاز کرده‌است. وی اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد

 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

برای اولین بار یک سلبریتی در ایران، صاحب عطر برند خود شد

 

 لیلا اوتادی بازیگر خوش چهره سینمای ایران امروز همزمان با روز تولدش، عطر برند خود رو رونمایی کرد و در اینستاگرام نوشت: «خوشحالم در روز تولدم به اطلاعتون برسونم ک یکسال پیش از طرف کمپانى «تمپتیشن» تولیدکننده عطر در فرانسه و امارات بامن تماس گرفتن و پس از مذاکراتی که با نماینده خاورمیانه‌ى کمپانى داشتیم، پیشنهادشون براى تولید عطر به نام من براى طرفداران عزیزم رو پذیرفتم، اینکه پروسه‌ى پیش تولید و تولید عطرها با دو رایحه کاملا متفاوت و دیزاین جذاب یکسال بطول انجامید

 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

حساسیت من براى هرچه بهتر شدن عطرها و دقت نظر و جلسات متمادى با شرکت بود، کمپانى محترم درصدد هست که پس از اطلاع رسانى به شما عزیزان به زودى این دو عطر رو در بازار امارات و سپس ایران وکشورهاى همسایه در دسترس شما خوبان قرار بدن.امیدوارم حاصل زحمات این دوستان عزیز رو دوست داشته باشین. دوستون دارم»

 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

فیلم های لیلا اوتادی

 

    ۱۳۹٣    کلاف    شهرام شاه حسینی
    ۱۳۹۲    سگ های پوشالی    رضا توکلی
    ۱۳۹۲    لاله (فیلم)    اسدالله نیک نژاد
    ۱۳۹۱    زن. مرد. زندگی…    مهدی ودادی
    ۱۳۹۱    آقای الف    علی عطشانی
    ۱۳۹۰    شیر تو شیر    ابراهیم فروزش
    ۱۳۸۹    اخراجی‌ها ۳    مسعود ده نمکی
    ۱۳۸۹    دردسر بزرگ    مهدی گلستانه
    ۱۳۸۹    پیتزا مخلوط (فیلم)    حسین قاسمی جامی
    ۱۳۸۸    به دنبال خوشبختی    بهمن گودرزی
    ۱۳۸۸    عروسک (فیلم)    ابراهیم وحیدزاده
    ۱۳۸۸    باغ قرمز    امیر سمواتی
    ۱۳۸۸    آدم‌کش (فیلم)    رضا کریمی
    ۱۳۸۷    پسر آدم، دختر حوا    رامبد جوان
    ۱۳۸۷    حرکت اول    فرهاد نجفی
    ۱۳۸۷    دعوت (فیلم)    ابراهیم حاتمی کیا
    ۱۳۸۶    زن‌ها فرشته‌اند (فیلم ۱۳۸۶)    شهرام شاه حسینی
    ۱۳۸۵    چهارانگشتی    سعید سهیلی
    ۱۳۸۵    فرش ایرانی (فیلم)    داریوش مهرجویی
    ۱۳۸۵    قصه دل‌ها    هوشنگ درویش پور
    ۱۳۸۴    چپ دست (فیلم)    آرش معیریان
    ۱۳۸۳    بید مجنون (فیلم)    مجید مجیدی
    ۱۳۸۱    چشمان سیاه (فیلم ۱۳۸۱)    ایرج قادری
 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

مجموعه های تلویزیونی لیلا اوتادی

 

    ۱۳۹۳    زخم    مسعود آب پرور
    ۱۳۸۹    خون بها    جواد مزدآبادی
    ۱۳۸۷    اشک‌ها و لبخندها    حسن فتحی
    ۱۳۸۵    آخرین گناه    حسین سهیلی زاده
    ۱۳۸۳    مهر و ماه    سیدفیاض موسوی
 

تله فیلم های لیلا اوتادی

 

    ۱۳۸۸     خواب بد     منوچهر هادی
    ۱۳۸۷     همان روز     علیرضا امینی
    ۱۳۸۶     گوشه نشینان     سیروس مقدم

    ۱۳۸۴     بیرون از بهشت     خسرو معصومی

 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

حرف های لیلا اوتادی از ازدواج و زندگی شخصی اش

 

 لیلا اوتادی از ازدواج و زندگی شخصی اش,لیلا اوتادی» از جمله بازیگرانی است که در هر دو حیطه توانست تعادل را برقرار کند، هم تلویزیون و هم سینما… معمولا سینمایی‌ها خیلی کم به تلویزیون می‌آیند و آنهایی هم که بازی در سریال را انتخاب کردند،

 

خیلی کم به سینما می‌روند یا اصلا نمی‌روند… اما «لیلا اوتادی» در هر دو، فعال و پر انرژی ظاهر می‌شود، آخرین کاری هم که از او در تلویزیون دیدیم بازی در مجموعه «زخم» بود که در هفته نیروی انتظامی پخش شد،

 

به همین بهانه به سراغ لیلا خانم رفتم و چند پرسشی که سال‌ها دوست داشتم از او بپرسم، اما فرصت آن پیش نمی‌آمد را پرسیدم

 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

لیلا اوتادی، آن چیزی که پس ذهن‌تان است و همیشه شما را قلقلک می‌دهد و دل‌تان می‌خواهد کاری برای آن موضوع انجام دهید چیست؟

دغدغه من از بچگی این بود که بتوانم کاری کنم که جنگ تو دنیا کمتر اتفاق بیفته، دلم برای آنانی که جنگ‌زده بودند، همیشه می‌سوخت برای این که همه ما، درصد کمی از آن را تجربه کرده‌ایم.

 

سال‌های اول کودکی‌ام، در زمان جنگ ایران- عراق بود، شاید چیزی به تهران نرسید جز بمب و موشک، یعنی می‌خواهم بگویم جنگ در تهران هر روز نبود، اما آن استرس‌ها و آژیرهای سفید و قرمز، همه را اذیت می‌کرد.

 

من همیشه تو فکرم هست که چقدر آن روزها اذیت شدیم، حالا حساب کنید آن بنده‌خداهایی که همیشه درگیر جنگ هستند، آن‌بچه‌های بی‌گناه که خانه و زندگی‌شان را از دست داده‌اند، تصور کنید که چگونه زندگی می‌کنند… بد نیست اشاره داشته باشیم که دو تا فیلمنامه هم خودم نوشتم که موضوع اصلی‌اش جنگ است.

 

شنیدیم که به روانشناسی هم علاقه‌مند هستید؟


بله، در حقیقت دو تا موضوعی که بیشترین کتاب‌ها را درباره‌شان خواندم یکی کتاب‌های تاریخی است و دیگر روانشناسی…

 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

خیلی‌ها به بحث روانشناسی آنچنان اعتقادی نداند، شما باور شخصی‌تان چیست؟ فکر می‌کنید در رفتار و زندگی‌تان بحث روانشناسی تاثیرگذار است این که می‌گویند در قرن بیست‌ویکم، روانشناسی تاثیری بر زندگی افراد ندارد، اعتقاد درستی نیست، به نظر من اگر بخواهی رفتار افراد را بشناسی، به روانشناسی احتیاج داری، هر کاری که بخواهی انجام بدهی، چه ورزشی، چه تجاری و هر چی که فکرش را بکنید،

 

لازمه‌اش این که روانشناس خوبی باشی، هر چه بهتر این بحث را بلد باشی، موفق خواهید بود. در کار ما که بازیگری است، من خودم به شخصه بهش احتیاج دارم، به این خاطر، که بتوانم بهتر در نقش‌هایم بازی کنم. اگر بخواهم نقشی را بازی کنم، به روانشناسی احتیاج دارم. به هیچ عنوان نمی‌شود گفت که بی‌تاثیر است

 

تو زندگی‌ات بازیگری را حذف نمی‌کنی؟


اصلا، اگر هم فیلم بازی نکنم، باید فیلم را ببینم، فیلم دیدن اصلی‌ترین رکن زندگی‌ام است. چرا که به آن انس گرفتم و نمی‌توانم کنارش بگذارم… با دیدن فیلم می‌‌خوابم و بیدار می‌شوم. در خانه که هستم دائما فیلم می‌بینم و اصلا چیزی نیست که از زندگی‌ام حذفش کنم.

 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

قبلا فکر می‌کردم که شاید آشپزی بیهوده‌ترین کار دنیا باشد، چرا باید دو، سه ساعت بروم توی آشپزخونه و از آن سو، وقتی می‌توانم فیلمنامه بنویسم یا کتاب بخوانم چرا باید بروم چند ساعت غذا درست کنم که حداکثر در نیم ساعت خورده شود.در واقع فکر می‌کردم وقتم تلف می‌شود… اما الان یک سالی است که جدی آشپزی می‌کنم و خوشبختانه دست‌پخت من هم به مادرم رفته است خودم هم برایم غیرقابل باور است که دست‌پختم،

 

آنقدر خوب باشه، خلاصه، این آشپزی را در این یک سال ادامه دادم تا حالا که انواع و اقسام کیک، شیرینی و دسر را حرفه ای درست می‌کنم.این شیرینی‌‌پزی تا آنجا پیش رفته که اگر خسته بروم خانه و حال و حوصله هیچ‌کاری را نداشته باشم، اما با این حال کیک درست کردن را دوست دارم. خیلی از دوستان و اقوام هم مشتری پروپا قرص کیک‌های من شده‌اند.

 

من فکر می‌کنم شما دوست دارید تو هر کاری انرژی زیادی داشته باشید و آن را منتقل کنید


لطف دارید، ولی آشپزی چیزی است که به آدم خیلی انرژی می‌دهد.

 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

تحصیلات شما در رشته معماری بود، درست است؟ گویا نقاشی هم می‌کنید

 

بله، رشته تحصیلی من معماری است و از آنجا که طی این سال‌ها وقت نداشتم، در این رشته فعالیت داشته باشم. اما برای خودم نقشی می‌کنم، آبرنگ، سبک‌های مختلف نقاشی و البته رنگ روغن، چند تابلوی خوب هم کشیدم. ضمن این که اگر حال و حوصله داشته باشم، برای منزل دوستان، معماری داخلی هم انجام می‌دهم.

 

 لیلا اوتادی شما ازدواج کردید؟


نه.

 

عکس جدید و دیده نشده لیلا اوتادی در کنار پوریا پورسرخ

 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

البته با این دست‌پختی که شما دارید، من مطمئن هستم که به زودی به تعداد خواستگارهای‌تان اضافه می‌شود، راستی با خرید میانه‌تان چه‌طور است؟

 

(می‌خندد) عالیه، کدام خانومی را می‌شناسید که میانه‌اش بد باشد، من خیلی‌خیلی، خرید را دوست دارم، یک زمان‌هایی که از کار خسته‌ام‌، سر راه بازگشت به خانه، حتی شه به سوپرمارکت باید بروم و یک چیزی بخرم. این خرید، حال من رو خوب می‌کنه، در واقع خرید عادت من شده است.

 

ورزش هم دوست دارید دیگر، نه؟


ورزش مورد علاقه‌ام تنیس است، اما به باشگاه بدنسازی می‌روم و هر هفته این ورزش را ادامه می‌دهم. گاهی اوقات هم که فرصت داشته باشم به سراغ اسب‌سواری می‌روم. پدرم خیلی دوست داشت که اسب‌سواری را ادامه بدهم و من هم به حرف او گوش می‌دهم.

 

سری جدید عکس های جدید و دیده نشده لیلا اوتادی در کنار بازیگران و مهدی مظلومی

 

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی,عکس های شخصی جدید لیلا اوتادی + بیوگرافی لیلا اوتادی

 

لیلا اوتادی

 

مطالب بیشتر از سایت ما

عکس جدید الناز حبیبی و نرگس محمدی در مهمانی الناز حبیبی

عکس احساسی از فلور نظری و پسرش در اینستاگرام ایران ناز

عکس زیبا بروفه در کنار برادرزاده یک روزه اش بارانا زیبا بروفه

عکس الناز شاکردوست در حال نقاشی کشیدن الناز شاکردوست

الیکا عبدالرزاقی و همسرش مدل تبلیغاتی می شوند الیکا عبدالرزاقی

عکس جدید لیلا اوتادی در سفرش به استانبول ایران ناز

عکس های جدید مریم خدارحمی + بیوگرافی مریم خدارحمی مریم خدارحمی

عکس های بازیگران سریال قرعه + داستان سریال قرعه سریال قرعه

عکس رامبد جوان در کنار همسر ناصر حجازی بهناز شفیعی

بیوگرافی شینا شیرانی + مجری پرس تی وی شینا شیرانی شینا شیرانی