7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام مادرانه دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام مادرانه

دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ بنیامین بهادری,بنیامین بهادری مادرانه,دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام مادرانه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,بنیامین بهادری,دانلود آهنگ غمگین,دانلود اهنگ مادرانه

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام مادرانه دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام مادرانه

دلم میخواد که گهواره ی شش ماهم و من بغل بگیرم لالایی دم بگیرم دلم میخواد گلم جون و دلم تو بغلم آروم بگیره خدا کنه نمیره گلم داغ تنش تشنه که مونده بدنش تاب نداره علی خواب نداره گلم خشک لبش میکشه گرمای تنش خواب نداره حرم آب نداره علی لای لای علی جان علی لای لای علی جان حالا ای وای

بنیامین بهادری, بنیامین بهادری مادرانه, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود اهنگ مادرانه, متن آهنگ بنیامین بهادری

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام مادرانه

 

دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ بنیامین بهادری,بنیامین بهادری مادرانه,دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام مادرانه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,بنیامین بهادری,دانلود آهنگ غمگین,دانلود اهنگ مادرانه

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام مادرانه (لالایی ۲)

 

Download New Music Benyamin Bahadori Called Madarane (Lalaei 2) On Rouzegar.com

 

هم اکنون دانلود آهنگ مادرانه بنیامین بهادری با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از روزگار

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

آهنگ بنیامین بهادری بنام مادرانه


دلم میخواد که گهواره ی شش ماهم و من بغل بگیرم لالایی دم بگیرم
دلم میخواد گلم جون و دلم تو بغلم آروم بگیره خدا کنه نمیره
گلم داغ تنش تشنه که مونده بدنش تاب نداره علی خواب نداره
گلم خشک لبش میکشه گرمای تنش خواب نداره حرم آب نداره
علی لای لای علی جان علی لای لای علی جان
حالا ای وای

دانلود با کیفیت آهنگ بنیامین بهادری بنام مادرانه

 

 

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب و حمید صفت بنام توسل دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام نقاب دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام نقاب

دانلود آهنگ جدید جعفر بنام چرا چرا آهنگ جدید جعفر

اسامی بازیگران ایرانی متولد آبان ماه بازیگران ایرانی

نفیسه روشن فضای کارش را تغییر میدهد نفیسه روشن

عکس المیرا شریفی مقدم و همسرش زیر باران المیرا شریفی مقدم

دانلود آهنگ جدید جعفر بنام فکرشم نمیکنی آهنگ جدید جعفر

داعش فیلم حکایت عاشقی را تهدید کرد فیلم حکایت عاشقی

نظر مردم درمورد سریال کیمیا جالب بود سریال کیمیا

عکس و داستان سریال بازی تاج و تخت برن استارک