7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

راهنمای خرید و انتخاب لباس قرمز راهنمای خرید لباس قرمز

راهنمای خرید و انتخاب لباس قرمز,انتخاب لباس قرمز از نظر روانشناسی,راهنمای خرید لباس قرمز,روانشناسی رنگ قرمز,انتخاب رنگ قرمز لباس,راهنمای انتخاب رنگ لباس قرمز,اصول خرید لباس قرمز,راهنمای انتخاب رنگ لباس

راهنمای خرید و انتخاب لباس قرمز راهنمای خرید لباس قرمز

بیشتر افراد به دلیل علاقه به یک رنگ خاص بیشتر لباس‌ها‌یشان را در آن مایه انتخاب می‌کنند در حالی‌که از قدرت رنگ‌ها و توانایی تاثیرگذاری آنها بر شخصیت خود بی اطلاع هستند. واقعیت این است که آنچه در هر ملاقات، پیش از چیزهای دیگر به چشم بیننده می‌رسد، لباس و رنگ لباس طرف مقابل است. بنابراین رنگ‌ها می‌توانند علاوه بر ایجاد اثرات متفاوت بر خلق و خوی افراد، بر روابط آنها با دیگران نیز تأثیر بگذارند. مد و مدگرایی قرمز یک رنگ گرم است و استفاده از این رنگ‌ در لباس توجه برانگیز است. رنگ گرم خودنما است و احساسات را برمی‌انگیزد بنابراین استفاده از لباس‌هایی با چند رنگ‌ گرم در سراپای شخص، او را جسور و زنده جلوه می‌دهد. هرچند القای روحیه تهاجمی به بیننده، نتیجه دیگری برای یک سبک پوشش کاملا زنده و گرم است. پوشیدن این رنگ به کمی اعتماد به نفس نیاز دارد و کسی که نمی‌خواهد توجه مردم را به سوی خود جلب کند بهتر است آن را در لباس‌های خود به‌کار نبرد، چون هیچ کس نمی‌تواند در یک لباس قرمز خود را پنهان کند. مد و مدگرایی رنگ قرمز نشانه انرژی است ولی باید توجه داشت که از آن دسته رنگ‌هایی نیست که بتوان همیشه یا به طور مرتب پوشید. همچنین شخص را کمی چاق‌تر از سایز واقعی‌ نشان می‌دهد. استفاده از رنگ قرمز برای پیراهن و رنگ سفید برای دامن شخص را با نشاط‌تر و زنده‌تر جلوه می‌دهد. قرمز رنگ جوانی است و نوجوانان و جوانان می‌توانند لباس‌ها و حتی کفش و کیف خود را از این رنگ انتخاب کنند. رنگ‌ قرمز تیره حسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌کند که مناسب پوشاک مردانه و لباس‌های رسمی است. مد و مدگرایی برای ایجاد هماهنگی بین یک لباس قرمز با لباس‌های دیگر شیوه‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از رنگ‌های مشابه یکی از این روش‌ها است. در چرخه رنگ، رنگ‌های مشابه کنار هم قرار می‌گیرند، بنابراین استفاده از دو رنگ قرمز و نارنجی در کنار هم ترکیبی به وجود می‌آورد که بسیار جلب توجه می‌کند.

اصول خرید لباس قرمز, انتخاب رنگ قرمز لباس, انتخاب لباس قرمز از نظر روانشناسی, راهنمای انتخاب رنگ لباس, راهنمای انتخاب رنگ لباس قرمز, راهنمای خرید لباس قرمز, روانشناسی رنگ قرمز

راهنمای خرید و انتخاب لباس قرمز

راهنمای انتخاب رنگ لباس قرمز,راهنمای انتخاب رنگ لباس, اصول خرید لباس قرمز, راهنمای خرید لباس قرمز, انتخاب لباس قرمز از نظر روانشناسی, روانشناسی رنگ قرمز ,انتخاب رنگ قرمز لباس,

راهنمای خرید و انتخاب لباس قرمز,انتخاب لباس قرمز از نظر روانشناسی,راهنمای خرید لباس قرمز,روانشناسی رنگ قرمز,انتخاب رنگ قرمز لباس,راهنمای انتخاب رنگ لباس قرمز,اصول خرید لباس قرمز,راهنمای انتخاب رنگ لباس

در این مطلب از سایت روزگار جدید ترین راهنمای راهنمای خرید و انتخاب لباس قرمز رو مشاهده میکنید امید وارم راهنمایی ما بتواند به شما در خرید و انتخاب لباس قرمز کمک های لازم زو بکند

روزگار -> مد و مدگرایی

قرمز، رنگ گرمی است که برانگیزاننده هیجانات قوی و نشانگر عشق، حرارت و صمیمیت است. این رنگ به وجود آورنده احساس شور و هیجان و در عین حال تحریک کننده احساس خشم و عصبانیت است.

مد و مدگرایی
از نظر روانشناسی رنگ سرخ بسیار روح افزا و جان بخش است. این رنگ به لحاظ داشتن خصوصیات خود باعث می‌شود که چاکراها به حرکت و تلاش وادار شوند. قرمز با انتقال انرژی شدید خود باعث می‌شود که تحریکات و احساسات فیزیکی بیدار شده و همین بیداری آنها را به شدت فعال می‌سازد. از سوی دیگر این رنگ احساسات مربوط به انتقام، کینه، بی‌منطقی و جسارت را نیز به هیجان می‌آورد. اگر مقدار رنگ قرمز بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، منجر به ناملایمات احساسی و افسردگی‌های ناپایدار می‌شود.
مد و مدگرایی
رنگ سرخ می تواند در درمان سرماخوردگی‌، ناراحتی‌های ناشی از گردش خون، عفونت نایژه‌ها و ریه مفید واقع شده و اثر درمانی بر آنها داشته باشد. رنگ قرمز باعث افزایش حرارت بدن انسان شده، گردش و فشار خون را افزایش می دهد، بنابراین برای درمان فشار خون پایین مناسب است.
مد و مدگرایی
ویژگی‌هایی مانند افزایش ضربان قلب، تعریق و فشار خون باعث می‌شود اغلب افراد در صورت وجود مقدار زیاد رنگ قرمز در محیط، احساس ناآرامی و هیجان کنند، اما رنگ‌های معتدل‌تر مانند سرخابی و صورتی، رنگ‌هایی گرم و بسیار لطیف هستند و مجموعه‌ای از سایه‌های مختلف رنگ سرخابی باعث آرامش عضلات و رفع گرفتگی و خستگی آنها می‌شود.

استفاده از رنگ قرمز در لباس

مد و مدگرایی
انتخاب رنگ‌های مناسب برای لباس چیزی فراتر از سلیقه شخصی است. ممکن است متخصص طراحی لباس ترکیب رنگی را برای لباس بپسندد ولی پسند دیگران چیز دیگری باشد. متخصص‌ طراحی لباس رنگ‌هایی را کنار هم می‌چیند که با هم هماهنگ باشند چون هماهنگی در رنگ لباس می‌تواند تصویر بهتری از شخص نشان دهد.

مد و مدگرایی

 


بیشتر افراد به دلیل علاقه به یک رنگ خاص بیشتر لباس‌ها‌یشان را در آن مایه انتخاب می‌کنند در حالی‌که از قدرت رنگ‌ها و توانایی تاثیرگذاری آنها بر شخصیت خود بی اطلاع هستند. واقعیت این است که آنچه در هر ملاقات، پیش از چیزهای دیگر به چشم بیننده می‌رسد، لباس و رنگ لباس طرف مقابل است. بنابراین رنگ‌ها می‌توانند علاوه بر ایجاد اثرات متفاوت بر خلق و خوی افراد، بر روابط آنها با دیگران نیز تأثیر بگذارند.
مد و مدگرایی
قرمز یک رنگ گرم است و استفاده از این رنگ‌ در لباس توجه برانگیز است. رنگ گرم خودنما است و احساسات را برمی‌انگیزد بنابراین استفاده از لباس‌هایی با چند رنگ‌ گرم در سراپای شخص، او را جسور و زنده جلوه می‌دهد. هرچند القای روحیه تهاجمی به بیننده، نتیجه دیگری برای یک سبک پوشش کاملا زنده و گرم است. پوشیدن این رنگ به کمی اعتماد به نفس نیاز دارد و کسی که نمی‌خواهد توجه مردم را به سوی خود جلب کند بهتر است آن را در لباس‌های خود به‌کار نبرد، چون هیچ کس نمی‌تواند در یک لباس قرمز خود را پنهان کند.
مد و مدگرایی
رنگ قرمز نشانه انرژی است ولی باید توجه داشت که از آن دسته رنگ‌هایی نیست که بتوان همیشه یا به طور مرتب پوشید. همچنین شخص را کمی چاق‌تر از سایز واقعی‌ نشان می‌دهد. استفاده از رنگ قرمز برای پیراهن و رنگ سفید برای دامن شخص را با نشاط‌تر و زنده‌تر جلوه می‌دهد. قرمز رنگ جوانی است و نوجوانان و جوانان می‌توانند لباس‌ها و حتی کفش و کیف خود را از این رنگ انتخاب کنند. رنگ‌ قرمز تیره حسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌کند که مناسب پوشاک مردانه و لباس‌های رسمی است.
مد و مدگرایی
برای ایجاد هماهنگی بین یک لباس قرمز با لباس‌های دیگر شیوه‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از رنگ‌های مشابه یکی از این روش‌ها است. در چرخه رنگ، رنگ‌های مشابه کنار هم قرار می‌گیرند، بنابراین استفاده از دو رنگ قرمز و نارنجی در کنار هم ترکیبی به وجود می‌آورد که بسیار جلب توجه می‌کند.

مد و مدگرایی

راهنمای خرید و انتخاب لباس قرمز,انتخاب لباس قرمز از نظر روانشناسی,راهنمای خرید لباس قرمز,روانشناسی رنگ قرمز,انتخاب رنگ قرمز لباس,راهنمای انتخاب رنگ لباس قرمز,اصول خرید لباس قرمز,راهنمای انتخاب رنگ لباس


شیوه دوم استفاده از رنگ‌های متضاد است. رنگ متضاد قرمز، سبز پررنگ است. استفاده از ترکیب رنگ‌های متضاد جلوه بیشتری دارد و لباس‌ها را بیشتر به چشم می‌آورد. برای هماهنگ کردن لباس‌های خود می‌توانید رنگ روسری و مانتو و یا بلوز و دامن‌تان را از دو رنگ متضاد قرمز و سبز انتخاب کنید.
مد و مدگرایی
اما بهترین شیوه استفاده از یک رنگ زنده مانند قرمز، ترکیب آن با رنگ‌های مرده یا خنثی است. استفاده از رنگ‌های مرده در کنار یک رنگ زنده باعث می‌شود تاثیر مطمئن‌تری در بیننده بگذارند. ترکیب رنگ قرمز با خاکستری، کرم و… یا رنگ‌های سرد و روشن مانند آبی روشن باعث ایجاد تعادل در تصویر کلی شخص شده و همچنین باعث می‌شود لباس قرمز رنگ بیشتر به چشم آید.

مد و مدگرایی

منبع : هنر آنلاین

مطالب بیشتر از سایت ما

رنگ مد سال 2016 رنگ مد سال ۱۳۹۵ رنگ بهار2015

عکس های جدید و خفن جنیفر لوپز + بیوگرافی جنفیر لوپز عکس جنیفرلوپز

عکس های جدید و خفن کتی پری + بیوگرافی کامل کیتی پری آهنگ کتی پری

عکس های جدید جنیفر لارنس + بیوگرافی جنیفر لارنس 2015 عکس جنیفر شریدر لارنس

عکس های جدید مایلی سایرس + بیوگرافی مایلی سایرس مایلی سایرس خواننده‌ی پاپ

عکس های جدید آوریل لاوین + بیوگرافی آوریل لاوین 2015 آوریل لاوین خواننده‌ی پاپ

عکس های جدید جنیفرکانلی + بیوگرافی جنیفرکانلی 2015 جنیفرکانلی 2015

عکس های جدید ادل adele+ بیوگرافی ادل adele آهنگ ادل

عکس های جدید امی ادامز+ بیوگرافی امی ادامز 2015 تصاویر جدید امی ادامز

عکس های جدید و خفن ساندرا بولاک + بیوگرافی کامل ساندرا بولاک ساندرا بولاک