7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

ابتلای مهران غفوریان به آنفولانزا شایعه یا واقعیت مهران غفوریان

بیماری مهران غفوریان,مهران غفوریان,ابتلای مهران غفوریان به آنفولانزا شایعه یا واقعیت

ابتلای مهران غفوریان به آنفولانزا شایعه یا واقعیت مهران غفوریان

 مهران غفوریان بازیگر طنز پرداز کشورمان در خبری دیگر اعلام کرد : چند روزی است دچار یک سرما خوردگی شدید شدم و همین امروز از بیمارستان مرخص شدم.وی افزود: خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر مبتلا شدن من به آنفولانزا دست به دست می چرخد که باید بگویم این خبر صحت ندارد و من تنها دچار سرما خوردگی شدم.غفوریان خاطر نشان کرد: پزشکان به من گفته اند که برای بهتر شدن حالم نیاز است در خانه  استراحت کنم .

بیماری مهران غفوریان, مهران غفوریان

ابتلای مهران غفوریان به آنفولانزا شایعه یا واقعیت

خبر جنجالی مریضی مهران غفوریان و ابتلا به آنفولانزا ما را نگران کرد تا اینکه بررسی کردیم مهران غفوریان از بازیگران سینما و تلویزیون کشور در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر بستری شد.

 

بیماری مهران غفوریان,مهران غفوریان,ابتلای مهران غفوریان به آنفولانزا شایعه یا واقعیت

شایعه ابتلای  مهران غفوریان به آنفولانزامهران غفوریان از بازیگران سینما و تلویزیون بستری شد. علت بستری این بازیگر داشتن علائم آنفلوآنزا مثل تب و لرز بوده و نمونه‌گیری از وی برای تشخیص نوع آنفلوآنزا انجام شده است.


 مهران غفوریان بازیگر طنز پرداز کشورمان در خبری دیگر اعلام کرد : چند روزی است دچار یک سرما خوردگی شدید شدم و همین امروز از بیمارستان مرخص شدم.وی افزود: خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر مبتلا شدن من به آنفولانزا دست به دست می چرخد که باید بگویم این خبر صحت ندارد و من تنها دچار سرما خوردگی شدم.غفوریان خاطر نشان کرد: پزشکان به من گفته اند که برای بهتر شدن حالم نیاز است در خانه  استراحت کنم .

 

 مهران غفوریان

 

مطالب بیشتر از سایت ما

عکس های جدید و دیدنی وحید طالب لو و همسرش وحید طالب لو

مهران غفوریان کارهای طنر را دوست دارد مهران غفوریان

عکس محسن بنگر و مهدی طارمی در کنار سولماز حصاری سولماز حصاری

لو رفتن عکس های شخصی جنجالی سوشا مکانی سوشا مکانی

حسام نواب صفوی از جزئیات قتل یک مادر می گوید حسام نواب صفوی

عکس جدید لیدی گاگا و تبریک سال 2016 لیدی گاگا 2016

ناتالی کول خواننده آمریکایی دار فانی را وداع گفت ناتالی کول

مصاحبه و عکس سحر قریشی و همسرش امید علومی امید علومی

خواننده مشهور دیوید بویی دار فانی را وداع گفت دیوید بویی

بیماری سرطان جانت جکسون شایعه است جانت جکسون