7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

جوک جدید خنده دار , جوک های جدید خفن و باحال ۹۵ جوکهای خنده دار

جوکهای خنده دار,طنز مورد داشتیم,جوک,جوک های جدید و خنده دار,جوک جدید,اس ام اس جوک, جوک های جدید خفن و باحال ۹۵,جوکهای سرکاری,طنز خنده دار,جوک خنده دار,جوک دختر و پسر,مطالب طنز و خنده دار,جوک جدید خنده دار

جوک جدید خنده دار , جوک های جدید خفن و باحال ۹۵ جوکهای خنده دار

+ آقای راننده . دو نفر مسافر خالی داری. منم دیرمه. نمیای بریم؟- اگه اون دو نفر خالی رو شما حساب میکنی تا بیام+ خب باشه . چقدر میشه تا ۳ تا چهار راه بعدی؟- نفری ۱۰۰۰ تومن.+ ) اوه سه تا ۱۰۰۰ تومن ینی من بدم؟( خب باشه. بیا بالا ) تو دلم: دهنت صافه دیوث، از موقعیت من سوء استفاده میکنی؟ (چهار راه اول+آقا میشه وایسی؟؟- چرا؟ مگه نگفتین چهار راه سوم پیاده میشین؟+ خودم چرا، ولی این دو نفر که میخوام حسابشون کنم همینجا پیاده میشن- ینی چی آقا؟+ ینی اینکه مگه نگفتی دو نفرا من حساب کنم؟ خب این دو نفر اینجا پیاده میشن. من حسابشون میکنم. دوتا ۲۵۰ تومن میشه ۵۰۰ تومن. بفرما. من خودم چهار راه سوم پیاده میشم اینم ۱۰۰۰ تومنم. حله ؟- :O: O

اس ام اس جوک, جوک, جوک جدید, جوک خنده دار, جوک دختر و پسر, جوک های جدید و خنده دار, جوکهای خنده دار, جوکهای سرکاری, طنز خنده دار, طنز مورد داشتیم, مطالب طنز و خنده دار

جوک جدید

جوکهای خنده دار, جوک, مطالب طنز و خنده دار, اس ام اس جوک, جوک جدید, جوک خنده دار, جوکهای سرکاری, طنز مورد داشتیم, جوک های جدید و خنده دار, طنز خنده دار, جوک دختر و پسر

جوکهای خنده دار,طنز مورد داشتیم,جوک,جوک های جدید و خنده دار,جوک جدید,اس ام اس جوک, جوک های جدید خفن و باحال ۹۵,جوکهای سرکاری,طنز خنده دار,جوک خنده دار,جوک دختر و پسر,

 

دخـتـره استاتوس گذاشتـه :انقدر بدم میاد از پـسـرهایی که میان فیس بـوک برا علافی !……..انگار خودش هر وقت میاد فیس بوک عمل پیوند کلــیــه می کنه … !