7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

جدیدترین ترول های خنده دار و بی ادبی , جوک خنده دار ترول

جدیدترین ترول های خنده دار و بی ادبی ,عکس های خنده دار,عکس,جوک,ترول های خنده دار,ترول, جوک خنده دار,عکس های خنده دار ایرانی,ترول های جدید خنده دار,عکس های خنده دار ترول,طنز و خنده دار,مطالب طنز و خنده دار

جدیدترین ترول های خنده دار و بی ادبی , جوک خنده دار ترول

 یکی از فانتزی هام اینه که یه دفعه یه فانتزی بنویسم بعد یکی از کارگردان های هالیود ( بر حسب اتفاق پارسی هم بدونه ) بیاد روی پیج من و بگه من از این فانتزی شما خیلی خوشم اومده میخوام اونو یه فیلم کنم و این داستان شما رو ۲ ملیون دلار خریدارم ……..منم با غرور کامل قبول کنم و اونم ۲ میلیون دلار رو بده به من و فیلمش فروش بالای کنه بعدش همه ی کارگردان های دیگه هم برای داستان فیلم هاشون بیان سراغ من ولی دیگه حیف دیرر شده چون من با اون دو میلیون دلار یه پراید ، ۳۰ کیلو پسته ، یه گوشی از اونایی که راحت از جیب در میاد و یه بلیط به افق خریدم و رفتم تو ویلای افقم زندگی میکنم و جواب هیچ کسم نمیدم ، حتی شما دوست عزیز

ترول, ترول های جدید خنده دار, ترول های خنده دار, جوک, طنز و خنده دار, عکس, عکس های خنده دار, عکس های خنده دار ایرانی, عکس های خنده دار ترول, مطالب طنز و خنده دار

ترول و عکس های خنده دار ۲۰۱۵

جدیدترین ترول های خنده دار و بی ادبی ,عکس های خنده دار,عکس,جوک,ترول های خنده دار,ترول, جوک خنده دار,عکس های خنده دار ایرانی,ترول های جدید خنده دار,عکس های خنده دار ترول,طنز و خنده دار,

مردی از همسرش میپرسه 
چه احساسی داری وقتی چهار ساعت میشینی سمبوسه میپیچی و من در عرض یک دقیقه میخورمشون ؟
زنش میگه 
همون احساسی که تو بعد از یک ماه کار حقوقت رو میاری و من در عرض چند دقیقه تو بازار خرجش میکنم 
یکى نیست بگه آخه برادرمن سمبوستو بخور چرا روی اعصاب خودت راه میری ؟

 

جدیدترین ترول های خنده دار و بی ادبی ,عکس های خنده دار,عکس,جوک,ترول های خنده دار,ترول, جوک خنده دار,عکس های خنده دار ایرانی,ترول های جدید خنده دار,عکس های خنده دار ترول,طنز و خنده دار,

یکی از معلم ها تعریف میکرد:
سالها پیش معلم یه روستا بودم یکبار که به بچه ها گفتم برای روز معلم انشا بنوسین یکیشون نوشته بود :
درآن سرمایی که سگ از خانه ی خود بیرون نمی آید معلم ما به مدرسه می آید!!!!!

جدیدترین ترول های خنده دار و بی ادبی ,عکس های خنده دار,عکس,جوک,ترول های خنده دار,ترول, جوک خنده دار,عکس های خنده دار ایرانی,ترول های جدید خنده دار,عکس های خنده دار ترول,طنز و خنده دار,

ﻛﻴﻒ ﭘﻮﻝ ﺯﻥ ﻫﻤﺴﺎﻳﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺯﺩﻥ 
ﻣﻴﮕﻪ عیبی ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﻦ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﮔﺬﺷﺘﻢ 
ﻭﻟﯽ ﺍﻟﻬﯽ ﺧﺮﺝ ﺩﺍﺭﻭ ﻭ ﺩﺭﻣﻮﻥ ﻭ ﺍﻭﺭﮊﺍﻧﺲ ﻭ ﺗﺼﺎﺩﻓﺶ ﺑﺸﻪ 
ﺍﻟﻬﯽ ﺧﺮﺝ ﺳﺪﺭ ﻭ ﮐﺎﻓﻮﺭ ﻋﺰﻳﺰﺍﺵ ﺑﺸﻪ 
ﺍﻟﻬﻲ ﺧﺪﺍ ﺑﺰﻧﺘﺶ ﺑﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﮔﺮﻡ ﻓﻠﺞ ﺑﺸﻪ 
ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﮔﺬﺷﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺻﺤﺒﺖ ﻛﻨﻢ