7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

پیامک و اس ام اس عاشقانه آبان 93 عاشقانه

sms,عاشقانه,اس ام اس جدید,زندگی چیست,پیام کوتاه,اس ام اس خنده دار,پیامک و اس ام اس عاشقانه آبان 93,اس ام اس عشق,پیامک عاشقانه,اس ام اس خفن,اس ام اس عاشقانه جدید,جملات عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

پیامک و اس ام اس عاشقانه آبان 93 عاشقانه

یک نفر می گوید: شاید رفع بلاست، دیگری می گوید: شیشه را باد شکست؟ دل من سخت شکست. هیچ ** هیچ نگفت. از خودم می پرسم: ارزش قلب من ازشیشه یک پنجره هم کمتر بود؟

sms, اس ام اس, اس ام اس جدید, اس ام اس خفن, اس ام اس خنده دار, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عشق, پیام کوتاه, پیامک عاشقانه, جملات عاشقانه, زندگی چیست, عاشقانه

پیامک و اس ام اس عاشقانه آبان ۹۳

sms,عاشقانه,اس ام اس جدید,زندگی چیست,پیام کوتاه,اس ام اس خنده دار,پیامک و اس ام اس عاشقانه آبان 93,اس ام اس عشق,پیامک عاشقانه,اس ام اس خفن,اس ام اس عاشقانه جدید,

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه برای شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا می کنم

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

قلب کال من در فصل دست های تو می رسد
فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

سر به هوا نیستم، اما همیشه چشم به آسمان دارم.
حال عجیبیست دیدن همان آسمان که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

 

من را از هر طرف نگاه کنی ، عاشق تو از آب در می آیم !

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

یک نفر می گوید: شاید رفع بلاست،
دیگری می گوید: شیشه را باد شکست؟
دل من سخت شکست. هیچ ** هیچ نگفت.
از خودم می پرسم: ارزش قلب من ازشیشه یک پنجره هم کمتر بود؟

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

به کجا می نگری؟ بودنت تنها نیست
تو خدا را داری ومن آرامش چشمان تو را . . .

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

 

پر است خلوتم از یاد عاشقانه ی او / گرفته باز دل کوچکم بهانه ی او
نسیم رهگذر این بار هم نیاورده / به دست قاصدکی نامه با نشانه ی او . . .

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

هر بار که می خواهم به سمتت بیایم
یادم می افتد “دلتنگی ” هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست.

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

عشق یعنی تو مرا می رانی
من به صد حوصله می آیم باز . . .

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

حوصله ی جمع و تفریق ندارم، یه ضرب خرابتم !

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

 

ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺁﺩﻡ ﺑﺮﻓﯽ ﻫﺎ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﯾﺴﺖ
ﺍﮔﺮ ﺑﺮﻑ ﺑﯿﺎﺩ ﻫﺴﺖ ، ﺍﮔﺮ ﺑﺮﻑ ﻧﯿﺎﯾﺪ ﻧﯿﺴﺖ
ﻣﺜﻞ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻦ ، ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﯽ ﻫﺴﺘﻢ ، ﺍﮔﺮ
ﻧﺒﺎﺷﯽ !…

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

ﻋﺠﯿﺐ ﺍﺳﺖ ﺩﺭﯾﺎ… ﺗﺎ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﻏﺮﻕ ﺧﻮﺩ ﻣﯽ
ﮐﻨﺪ ﺁﻥ ﺭﺍ ﭘﺲ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ!

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه  ❤❤❤

مطالب بیشتر از سایت ما

متن و اس ام اس عاشقانه غمگین سال 94 عاشقانه

پیامک و اس ام اس عاشقانه و احساسی سری جدید پیامک عاشقانه

عکس های جدید مرتضی پاشایی + آخرین پست اینستاگرام مرتضی پاشایی مرتضی پاشایی و همسرش

آخرین پست های فیس بوک و اینستاگرام مرتضی پاشایی مرتضی پاشایی

عکس های جدید ایرینا شایک + بیوگرافی ایرینا شایک ایرینا شایک و همسرش

جدیدترین عکس های جاستین بیبر در اینستاگرام و فیسبوک آهنگ های جاستین بیبر

آخرین پست و عکس های اینستاگرام الناز شاکر دوست الناز شاکر دوست

عکس بازیگران ایرانی در اینستاگرام سری دوم عکس بازیگران 2015

عکس های جدید شقایق ثامن + بیوگرافی شقایق ثامن شقایق ثامن و همسرش

عکس های جدید کلودیا لینکس + بیوگرافی کلودیا لینکس کلودیا لینکس و همسرش