7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

جدیدترین اس ام اس بوسه عاشقانه , اس ام اس بوسه و آغوش اس ام اس بوس فرستادن

اس ام اس بوسیدن, اس ام اس بوسه و آغوش,اس ام اس بوسه جدید,اس بوسه,اس ام اس بوس فرستادن,جدیدترین اس ام اس بوسه عاشقانه ,اس ام اس بوسه زدن,پیامک بوسه,اس ام اسهای بوسه,اس ام اس بوسه

جدیدترین اس ام اس بوسه عاشقانه , اس ام اس بوسه و آغوش اس ام اس بوس فرستادن

یه وقتایی هست . . . که دوست داری عشقت خواب باشه . . . و خیلی حرفارو تو خواب بهش بگی . . . بگی که بدون اون سختته . . . بگی که بدون اون نمیتونی . . . بدون اون میمیری . . . بگی که از بودنش خدارو ممنونی . . . بگی که تموم دنیات . . . توی اون خلاصه میشه . . . یا حتی اروم ببوسیش . . . و خیالت راحت باشه . . . چون اروم کنارت خوابیده . . . و تا صبح دل سیر نگاش کنی . . . و از داشتنش لذت ببری . . . دوست داری دستتو اروم بزاری رو گردنش . . . اروم بوسش کنی . . . بهترین لحظه اینکه که . . . بیدار شه و بگه تو دیوونه ای!! . . . باهم بیدار بشین . . . اول صبح به دیوار تکیه بدی و بگی دوسم داری؟! . . . اونم محکم بغلت کنه بگه دیوونتم

اس ام اس بوس فرستادن, اس ام اس بوسه, اس ام اس بوسه جدید, اس ام اس بوسه زدن, اس ام اس بوسیدن, اس ام اسهای بوسه, اس بوسه, پیامک بوسه

جدیدترین اس ام اس بوسه عاشقانه آذر ۹۳

اس ام اس بوسیدن, اس ام اس بوسه و آغوش,اس ام اس بوسه جدید,اس بوسه,اس ام اس بوس فرستادن,جدیدترین اس ام اس بوسه عاشقانه ,اس ام اس بوسه زدن,پیامک بوسه,اس ام اسهای بوسه,اس ام اس بوسه,

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

 

 

امید نگاهت ، ایستادن روی شانه هایت ، سر نهادن گونه های زیبایت را ،

بوسه دادن مرا ، خوش تر از این آرزویی است

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

بی تو دنیا رنگی ندارد ، خنده با من انسی ندارد

کاش می شد بودی کنارم ، گرچه آهم سودی ندارد ،

بوسه می دادی نغمه ام را ، چون که شعرم نائی ندارد

 ❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

کاش میشد

بوسه ها را قاب کرد

مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

کاش میشد عشق را تقسیم کرد

مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد .

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

 

همصدای خوبم بخون تا بخونم
عمر من تو هستی بمون تا بمونم
یه جا ابره آسمون یه جا پر از ستاره
یه جا آفتابیه آسمون یه جا می باره
بی تو اما همه جا ابری و غم گرفته س
ابر آسمون یه قطره بارونم نداره
تو اگه باشی ابرا می بارن
دشتای خالی پرگل میشن

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

یه وقتایی هست . . .
که دوست داری عشقت خواب باشه . . .
و خیلی حرفارو تو خواب بهش بگی . . .
بگی که بدون اون سختته . . .
بگی که بدون اون نمیتونی . . .
بدون اون میمیری . . .
بگی که از بودنش خدارو ممنونی . . .
بگی که تموم دنیات . . .
توی اون خلاصه میشه . . .
یا حتی اروم ببوسیش . . .
و خیالت راحت باشه . . .
چون اروم کنارت خوابیده . . .
و تا صبح دل سیر نگاش کنی . . .
و از داشتنش لذت ببری . . .
دوست داری دستتو اروم بزاری رو گردنش . . .
اروم بوسش کنی . . .
بهترین لحظه اینکه که . . .
بیدار شه و بگه تو دیوونه ای!! . . .
باهم بیدار بشین . . .
اول صبح به دیوار تکیه بدی و بگی دوسم داری؟! . . .
اونم محکم بغلت کنه بگه دیوونتم

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

من بی تو
از قهوه
تلخ
تلخترم
شیرینم کجای ؟
من با تو
در انتظار مجنون بودم.

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

دیشب که خوابت برد فهمیدم /شبهای تنهایی چقد سخته
اونکه تو رو میبینه آرومه /اونکه تو رو میفهمه خوشبخته
دیشب که خوابیدی دعا کردم/ حالت شبیه حاله من باشه
اونقدر دیوونم که حق دارم /این عشق تنها ماله من باشه

هر لحظه با من باش با من باش تنهایی عذابه
عاشقت بی تو یه شب راحت نمیتونه بخوابه
اما تو که خوابی نمیبینی چقدر حالم خرابه حالم خرابه

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

 
من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن

 

 

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

تو آن فرشته ای که وقتی در فصل بهار راه می روی ،

برگ درختان انتظار پاییز را می کشند تا جای پاهایت را  بوسه بزنند

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
هنوز هم در کوچه های خلوت عاشقی ، در میان سکوت

 

 

بوسه هایمان زندگی می کنم

شاید رهگذری مژده ای از رویای ماندگار و عشق جاودانه ام ، به همراه بیاورد .
❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

عشق یعنی التماس و انتظار


عشق یعنی بوسه ای بر دست یار

 

 

عشق یعنی پا و دل دنبال تو

عشق یعنی هرچه دارم مال تو

عشق یعنی خال و ابروی کمان

عشق یعنی یک تیمم یک نماز

عشق یعنی تا ابد با من بمان
❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

چه بسیار نگاه ها در جهان سرگردانند که در چشمی جای

گیرند و چه بسیار فریادهایی که بر سنگ خاموش  بوسه می زنند

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد ، با سبدی پر از


بوسه هم خواهم آمد ، و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی تا ابد دوستت دار

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

 

 

 

عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را پر از

بوسه های بی پاسخ میکند
❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

گفتی که می بوسم تو را ، گفتی تمنا می کنم ، گفتی اگر بیند کسی ، گفتم که حاشا می کنم

 

 

گفتی اگر از پای خود زنجیر عشقت وا کنم ، گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا می کنم

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

با تو پر شور و نشاطم ، تو هیاهوی نگاتم ، تو یه آواز قشنگی ، من تو آهنگ صداتم ، مثل خنده رو لباتم ، مثل اشک رو گونه هاتم ، تو رو می بوسم انگار ، شاعر شعر چشاتم

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
 

اس ام اس اورژانسی : همین الان که داری مسیج می خونی

، خودت رو ماچ کن ، دلتنگت شدم!

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

یک ماچ خصوصی به لبم اهدا کن ! ای دولت عشق

در لبانت! لطفا. اصل چهل و چهار را اجرا کن

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه.

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
انواع بوس:

 

 

۱٫بوس صورت : دوست داشتن

۲٫ بوس پیشانی : آرامش

۳٫بازو‌ : شوخی کردن

۴٫لب : عاشق بودن

۵٫ گردن : نیاز داشتن

تو کدومشو به من میدی ؟!

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست ،

ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را ، تو گل ناز منی از دور می بوسم تو را

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

بیب بیب برو کنار ، این اس ام اس یه بار  بوسه داره ، برو کنار خیس نشی !
❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
شبی پر کن از بوسه ها ساغرم

 

 

به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش

که فردا نیابند خاکسترم

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

ای بهار بوسه در بزم بلور ، چشم بد از چشم زیبای تو دور

 

 

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

می شود مثل نسیم بال در بال پرستو ، بوسه بر قلب

شقایق ها بزنیم ، هیچکس تنها نیست ، ما خدا را داریم

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

پروانه به شمع  بوسه زد و بال و پرش سوخت ،

بیچاره از عشق فقط سوختن آموخت

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

آن بوسه که از روی تو در خواب گرفتم

 

 

گل بود که از شاخه ی مهتاب گرفتم

هرگز نتوانی ز من دور بمانی

چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم
❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

عشق اگر با عفت توأم شود گوهری است گرانبها و در

عشق فاصله بین خطا و پاکی یک بوسه است

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
چشم به راه توام ، قفل شبم باز کن

 

 

ماه شبم شو دمی نغمه ی نو ساز کن

بوسه ی باران تو باش ، من عطش بی حساب

فاصله بردار ، باز عاشقی آغاز کن

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

چه می شد دستانم به دستانت گره می شد

 

 

چه می شد آغوشم در آغوش خوش تو جا می شد

چه می شد اشک هایم با لبخندت یکی می شد

چه می شد بوسه هایم بر گونه های سرخت جاری می شد

چه می شد گل هایی را که هدیه دادم

در قلب تو سبد سبد عشق می شد .

 ❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

یه حساب در بانک مهر و صفا باز کن تا من میلیون ها بوسه به

حسابت واریز کنم ، یادت نره حساب جاری باز کنی

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
 

من بی تو یم بوسه ی فراموش شده ام ، یک شعر پر از غلط ،

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

یک پرنده ی بی آسمان ، یک نسیم سرگردان ، یک رویای ناتمام

هی اس ام اس برو پیش اونی که فکر میکنم. اگه کار داشت مزاحمش

نشو. اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد. اگه تو رو خووند بهش بگو که دوسش دارم.!

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
بوسه یعنی عشق خالی از گناه. بوسه یعنی قلب تو از آن من. بوسه یعنی تو همیشه مال من!
❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

به امید نگاهت ایستادن به رویای شانه هایت سر نهادن گونه

های زیبایت را بوسه دادن مرا خوش تر از این آرزویی است

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
اگر خری تو را بوسه کند بهتر از آن است که بوسه ای تو را خر کنــــــــــــــد ..

 

 

 ❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی عشق ، در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از اعماق عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من

با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه

هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم .

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

یک بار برای دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی… اما امواج

دریا هزاران بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی ساحل پیش

آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه میزنم.

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

میدونی… من دوست دارم ….من عاشقتم ….میمیرم برات

…..میبوسمت ……چند تا میم داره؟


 ❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

یه بوسه تقدیم به آنکه دارمش دوست تقدیم به آنکه قلبم از

اوست اگر مهتاب از تن برکند پوست جدا هرگز نگردد یادم از دوست

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست

اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش

بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است


❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
لیوان ز لبت بوسه گرفت من ز لیوان
دیدی ز لبت بوسه گرفتن به چه عنوان؟
از بس ز لبت بوسه چون قند گرفتم
از قند لبت من مرض قند گرفتم…
 ❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

اگه دوست داری عمیق ترین ، طولانی ترین و محکم ترین

بوس دنیا رو تجربه کنی بیا پیش خودم تا لباتو بذارم رو لوله جارو برقی

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
لیوان ز لبت بوسه گرفت من ز لیوان دیدی ز لبت بوسه گرفتن به چه عنوان؟
❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

اندکی عاشقانه تر زیر باران بمان,ابر را بوسیده ام تا

بوسه بارانت کنند…..

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی

دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه

مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش

کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

بوسه یعنی اتصال سیم های مثبت و منفی یک جریان

برق ۶۶۰۰۰ ولتی که اگه زیاد طول بکشه فیوز مرکزی بدجوری میزنه بیرون!!

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

بوسه تنها تصادفی است که پلیس راه ندارد. دریای غم

تنها دریایی است که ساحل ندارد. قلب تنها چیزی است

که شکستنش صدا ندارد. عاشقی تنها دردی است که درمان ندارد.

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

وقتی دل تنها کالائیست که خدا شکسته ی آن را می خرد

پس چرا من به دست کسی که دلم را شکست بوسه نزنم؟!

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

پرنده را دوست دارم اما نه تو قفس بوسه را دوست دارم اما

نه تو هوس …..اما ………تو رو دوست دارم تا آخرین نفس.

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند شب عروسی مورچه

گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه بعد زرافه بهش

می گه این همه مدت کجا بودی مورچه می گه :تو راه بودم که بیام بوست کنم.

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

گر نرخ بوسه را لب جانان به جان کند، حاشا که مشتری

سر مویی زیان کند! (البته بستگی به جانانش داره!)

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
اس ام اسی نداشتم ، چون که دوستت می داشتم ، یه بوس برات گذاشتم
❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
بوس
B.O.O.O.O.S
BuuuuuuS
b.O.O.O.O.s
BüüüüüüS
B000000S
bUuUuUuUus
BooooooooS
bo.Oo.Oo.Oo.s
B…….oOo…..S
BoossS
تنوع از ما ,انتخاب از شما
❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 
بوس…
بوس…
بوس…




از رو نریا! همین طور بیا پایین!

❤❤❤ اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه  ❤❤❤ 

 

برای اطلاع از آخرین و جدیدترین اس ام اس عاشقانه کلیک کنید

 

مطالب بیشتر از سایت ما

جدیدترین اس ام اس با موضوع خداوند احساسی و عاشقانه آف های زیبا

جدیدترین اس ام اس تنهایی زیبا 94 اس ام اس

عکس های جدید و دیده نشده فرگی Fergie + بیوگرافی فرگی دوهامل فرگی

عکس های جدید لورن کنراد Lauren Conrad + بیوگرافی لورن کنراد بیوگرافی لورن کنراد

عکس های جدید لی‌لی آلن Lily Allen + بیوگرافی لی‌لی آلن تصاویر لی‌لی آلن

عکس های جدید لیلی آلدریج Lily Aldridge + بیوگرافی لیلی آلدریج عکس مادر لیلی آلدریج

عکس های جدید لیندزی لوهان Lindsay Lohan + بیوگرافی لیندزی لوهان لیندزی لوهان

عکس های جدید لیو تایلر Liv Tyler + بیوگرافی لیو تایلر عکسهای لیو تایلر

عکس های جدید لیدی گاگا Lady Gaga + بیوگرافی لیدی گاگا بیوگرافی لیدی گاگا

عکس های جذاب دی‌کاپریو DiCaprio + بیوگرافی لئوناردو دی کاپریو دی‌کاپریو و سلناگومز