7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015 جدیدترین عکس های خنده دار

جدیدترین عکس های خنده دار,عکس,عکس های خنده دار,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 2015,مطالب طنز و عکس های خنده دار,عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015

عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015 جدیدترین عکس های خنده دار

دیشب خواب دیدم شوهرم رفت زیرتریلی هجده چرخ وگوشت چرخ کرده شد یعنی با داد ازخواب پریدما نیم ساعت فقط میلرزیدم گوشیمو ورداشتم بهش زنگ زدم دیدم شارژم صفرشده هی خودمو به درودیوار میکوبیدم بعدیهو یادم اومد که من اصلا ازدواج نکردم بعد که آروم شدم یادم اومد من پسرم

جدیدترین عکس های خنده دار, عکس, عکس نوشته های طنز, عکس های خنده دار, عکس های خنده دار 2015, عکس های خنده دار جالب, مطالب طنز و عکس های خنده دار

عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید ۲۰۱۵

جدیدترین عکس های خنده دار,عکس,عکس های خنده دار,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 2015,مطالب طنز و عکس های خنده دار,عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015

دیشب خواب دیدم شوهرم رفت زیرتریلی هجده چرخ وگوشت چرخ کرده شد
یعنی با داد ازخواب پریدما
نیم ساعت فقط میلرزیدم گوشیمو ورداشتم بهش زنگ زدم دیدم شارژم صفرشده هی خودمو به درودیوار میکوبیدم
بعدیهو یادم اومد که من اصلا ازدواج نکردم
بعد که آروم شدم یادم اومد من پسرم

فشار زندگیه میفهمی؟؟؟؟

جدیدترین عکس های خنده دار,عکس,عکس های خنده دار,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 2015,مطالب طنز و عکس های خنده دار,عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015

حمید ۳۶ شکلات دارد،۲۹ شکلات را میخورد.حالا حمید چه دارد؟

.

.

.

حمید حالا دیابت دارد…

حمید جان،داداش گلم،کاه از خودت نیس کاهدون که از خودته!

جدیدترین عکس های خنده دار,عکس,عکس های خنده دار,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 2015,مطالب طنز و عکس های خنده دار,عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015

تبلیغات در پاکستان :
کلاس کجا ثبت نام کنم ؟
( منفجران فجیر )
کجا ؟
( منفجران فجیر )
چی ؟
( منفجران فجیر )
تلفن : انفجار ۲ تا بمب

 جدیدترین عکس های خنده دار,عکس,عکس های خنده دار,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 2015,مطالب طنز و عکس های خنده دار,عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015

 

ﺗﻨﻬﺎ ﺟﻤﻠﻪ ﺍی ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﺑﺮﻋﮑﺴﺶ 
ﮐﻨﻲ ﺑﺎﺯﻡ ﻫﻤﻮﻥ میشه :

" ﺍﻣﻴﺪ ﺁﺷﻨﺎﻳﺎﻥ ﺷﺎﺩﻱ ﻣﺎ "

ﺣﺎﻝ ﮐﺮﺩی؟ 
ﻧﻪ ﺧﺪﺍﻳﻲ ﺧﻼﻗﻴﺖ رو حال کردی…؟
ﻧﻪ ﻛَﻒ ﺑُﺮ ﺷﺪی…؟
َفَکِت اومد پایین …؟
برو واسه بچه محلاتون تعریف کن

جدیدترین عکس های خنده دار,عکس,عکس های خنده دار,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 2015,مطالب طنز و عکس های خنده دار,عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015

کسی شیرجه نبوود بخاطر من؟؟؟
طبقه چهارم نبود؟؟؟
طبقه دوم؟؟؟؟؟
اول؟؟؟؟؟
همکفم قبوله هااااا…
پله…

فقط در حد یه پرش؟؟؟؟
دوتا پرش؟؟؟؟
کلا نبووود؟؟؟؟؟
برممممم؟؟؟؟
برمو ایناااا؟؟؟؟
عجججباااااا…..یکی بپره دیگه میبرنمون ماه عسلاااا

جدیدترین عکس های خنده دار,عکس,عکس های خنده دار,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 2015,مطالب طنز و عکس های خنده دار,عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015

مغز جالبترین عضو بدنه
.
.
.
.
.
.
.
.

از زمان تولد تا موقع مرگ کار میکنه به جز سر امتحان و خطبه عقد

جدیدترین عکس های خنده دار,عکس,عکس های خنده دار,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 2015,مطالب طنز و عکس های خنده دار,عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015

رفتم خاستگاری:

دختره گفت ماشین دارین؟؟

گفتم آره دوتا

یکی مال خودمه

یکی مال مادرمه که اونم بیشتر اوقات من استفاده میکنم

دختره چشاش گرد شد گفت ماشینتون چیه؟؟

گفتم مال خودم ریش تراش

مال مادرم لباسشویی…

خانوادگی تا در خونه دنبالمون کردن

 

جدیدترین عکس های خنده دار,عکس,عکس های خنده دار,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 2015,مطالب طنز و عکس های خنده دار,عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015

یه صندوق صدقه تو اتاقم دارم ،صبح تا صبح

یه مبلغی میذارم توش،تا آخرماه یجا که شد برمیدارم

 میزارم تو جیبم…

 اینطوری هم هفتاد نوع بلا رو دفع کردم ،هم به یه بدبخت

 کمک کردم..:))

جدیدترین عکس های خنده دار,عکس,عکس های خنده دار,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار جالب,عکس های خنده دار 2015,مطالب طنز و عکس های خنده دار,عکس های خنده دار و ترول های خنده دار جدید 2015

عکس های خنده دار ۲۰۱۵, عکس های خنده دار جالب, مطالب طنز و عکس های خنده دار ,جدیدترین عکس های خنده دار, عکس, عکس نوشته های طنز, عکس های خنده دار,

عکس های خنده دار

مطالب بیشتر از سایت ما

ترول های خنده دار مخصوص ماه رمضان و عکس های خنده دار سری دوم جدیدترین عکس های خنده دار

عکس های عاشقانه و عکس نوشته عاشقانه 94 تیکه دار و غمگین تصاویر عاشقانه

عکس های جدید بریتنی اسپیرز Britney Spears سری دوم بریتنی اسپیرز

عکس های جدید اینستاگرام نیما شاهرخ شاهی سری دوم نیما شاهرخ شاهی

عکس های جدید جیمز رودریگز + بیوگرافی جیمز رودریگز جیمز رودریگز

عکس های جدید اینستاگرام هستی مهدوی فر سری سوم ازدواج هستی مهدوی فر

ترول های بامزه و عکس های خنده دار تیر 94 مطالب طنز

عکس نوشته های غمگین فارسی و عکس های عاشقانه احساسی تصاویر عاشقانه

ترول و عکس های خنده دار جدید 2015 سری 1 مطالب طنز

ترول و عکس های خنده دار جدید ۲۰۱۵ سری 2 مطالب طنز