7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

ترول و عکس های خنده دار جدید 2015 سری 8 جدیدترین عکس های خنده دار

عکس های خنده دار,عکس های خنده دار 2016,عکس های خنده دار 2015,عکس های خنده دار جالب,عکس,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار 94,ترول و عکس های خنده دار جدید 2015 سری 8,جدیدترین عکس های خنده دار

ترول و عکس های خنده دار جدید 2015 سری 8 جدیدترین عکس های خنده دار

یه بار سه تا سگ دنبالم کردن, وقتی دیدم سرعتشون از من بیشتره و دیر یا زود بهم میرسن برگشتم دویدم سمتشون، اون سه تا هم هنگ کردن! ترمز زدن با نیم متر خط ترمز! بعد سه تایی شروع کردن به فرار کردن! احتمالا پیش خودشون گفتن این دیگه چه خریه!!! بعد از این واقعه تا مدتها احساس ابهت میکردم.

جدیدترین عکس های خنده دار, عکس, عکس نوشته های طنز, عکس های خنده دار, عکس های خنده دار 2015, عکس های خنده دار 2016, عکس های خنده دار 94, عکس های خنده دار جالب

ترول و عکس های خنده دار جدید ۲۰۱۵ سری ۸

 

طرف سحری میخوره میگیره میخوابه تا ۶ غروب

اون ۲-۳ ساعت تا افطارم دراز کشیده چرت میزنه !

بعد اومده استاتوس گذاشته :

احساس نزدیکی به خدا می کنم وقتی روزه دار هستم!!

خو لامصب تو میری تو کما بس که میخوابی

معلومه که روحت تو کائنات ول میچرخه

عکس های خنده دار,عکس های خنده دار 2016,عکس های خنده دار 2015,عکس های خنده دار جالب,عکس,عکس نوشته های طنز,عکس های خنده دار 94,ترول و عکس های خنده دار جدید 2015 سری 8,جدیدترین عکس های خنده دار

 

یادمه یبار تو بچگی خودمو زده
بودم به خواب!

بابام صدام زد جواب ندادم…

گفت اگه خوابی دستتو بلند کن…
منم عین مشـنگا دستمو بلند کردم!

با پس گردنی زد تو دهنم!!!

نمیـدونم از کجـا فهمید من بیــدارم