7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

جوک و عکس خنده دار با حال تلگرام سری سوم جوک 2016

جوک های جدید,جوک های خیلی خنده دار,جوک و عکس خنده دار با حال تلگرام سری سوم,جوک خفن 95,جوک جدید,جوک های فیسبوکی,جوک های بی ادبی,جوک حفن,جوک های باحال,جوک خنده دار,جوک,جوک 2016,جوک های خفن

جوک و عکس خنده دار با حال تلگرام سری سوم جوک 2016

تو تاکسی نشسته بودم فقط یه نفر دیگه میومد تکمیل میشدراننده حرکت میکرد ،حالا هر چی وایستادیم کسی نمی یومد منم امتحان داشتم داشت دیرم میشد ادای بچه پول دارا رو در آوردم گفتم آقا حرکت کن من کرایه یه نفر رو حساب میکنم!!!! وسط راه پسره برگشت به راننده میگه آقا ممنون همین کنارا پیاده میشم.پیاده شد راننده گفت آقا کرایه یادتتون رفته برگشته میگه مگه نشنیدی خانم گفت کرایه یه نفر رو حساب میکنه منظورش من بودم دیگه من°○ راننده°○ پسره خخخخخخخع یعنی آدم در این حد آویزونم وجود داره خبر نداشتیم؟؟؟؟!!!

جوک, جوک 2016, جوک جدید, جوک حفن, جوک خفن 95, جوک خنده دار, جوک های باحال, جوک های بی ادبی, جوک های جدید, جوک های خفن, جوک های خیلی خنده دار, جوک های فیسبوکی

جوک و عکس های خنده دار تلگرام سری سوم

آیا از صبح تا شب در لاین و واتس اپ و وایبر علاف هستید؟

آیا هر روز شما مثل روزهای دیگر است؟

آیا هیچ پیشرفتی ندارید؟

ما هیچ پیشنهادی برای شما نداریم!!

خدا شاهده ما هم مثل شماییم