7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

7فان

مدل لباس مجلسی مردانه زنانه بچه گانه عروس نامزدی کیف کفش صندل پالتو کت و شلوار ایرانی خارجی اروپایی جواهرات النگو انگشتر

دانلود رمان دختر خراب برای موبایل و تبلت رمان موبایل

رمان دختر خراب,رمان عاشقانه,دانلود رمان دختر خراب بدون سانسور,رمان موبایل,دانلود رمان ایرانی,دختر خراب,دانلود کتاب اندروید,رمان بدون سانسور,رمان ایرانی,دانلود رمان دختر خراب,دانلود رمان دختر خراب برای موبایل و تبلت

دانلود رمان دختر خراب برای موبایل و تبلت رمان موبایل

زود منو با دنیا و زندگی اشنا کرد و تو ۱۵ سالگی عاشق این بودم که یه دوست پسر داششته باشم اما نمیشد………از کیوان میترسیدم کیوان ۴ ۵ سال از من بزرگ تر بود و خودش هم اخره کثافت و دخختر باز اما با این حال رو من خیلی غیرت داشت…..تا دبیرستانی شدم حواسش رو بیشتر جمع کرد و گیر دادناش بیشتر شد…….بابا افتاد زندان و دیگه ما ت دوسال نمیدیدیمش مامانم هم فحش میداد به بابام و میگفت بهتر که دیگه سرخر تو این خونه نیست کیوان بچه این بابا نبود و بچه اون شوهر قبلیه مامانم بود که مرد خوبی بود اما بدبخت اخرشم میفته و میمیره………کیوان از مامان فحش نمیخورد.اما من بدبخت تا به کارای مامان اعتراض میکردم باید فحش میشنیدم….

دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان دختر خراب, دانلود رمان دختر خراب بدون سانسور, دانلود کتاب اندروید, دختر خراب, رمان ایرانی, رمان بدون سانسور, رمان دختر خراب, رمان عاشقانه, رمان موبایل

دانلود رمان دختر خراب برای موبایل و تبلت

رمان دختر خراب,رمان عاشقانه,دانلود رمان دختر خراب بدون سانسور,رمان موبایل,دانلود رمان ایرانی,دختر خراب,دانلود کتاب اندروید,رمان بدون سانسور,رمان ایرانی,دانلود رمان دختر خراب,دانلود رمان دختر خراب برای موبایل و تبلت,

دانلود کتاب رمان دختر خراب,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رایگانرمان دختر خراب,دانلود رمان دختر خراب بدون سانسور,دانلود رمان دختر خراب,دانلود رمان ایرانی

دانلود رمان دختر خراب

خلاصه ای از رمان دختر خراب

رمان

نمیدونم باید چی بگم و از کجا شروع کنم اما بهترین کلمه برای شروع بدبختی و بدشانسیه

دو تا بچه بودیم و البته تنی هم نبودیم من و برادرم کیوان…….پدرم عرق خور و معتاد و ……..هر اشغالی

که نباید باشه بود و مادر هم از اون بد تر یه زنیکه خیانت کار تمام عیار که وقتی بابام یه ماه یه ماه میرفت

و پیداشت نمیشد خرج ما رو از طریق خود فروشی میداد.بابام که معتاد بود و مواد فروش مادرم هم خود

فروش و سبزی پاک کن……….تو یه خونه اشغالی و ۷۰ متری تو جنوب تهران زندگی میکردیم شرایطم

رمان دختر خراب

زود منو با دنیا و زندگی اشنا کرد و تو ۱۵ سالگی عاشق این بودم که یه دوست پسر داششته باشم اما نمیشد………از کیوان میترسیدم کیوان ۴ ۵ سال از من بزرگ تر بود و خودش هم اخره کثافت و دخختر باز اما با این حال رو من خیلی غیرت داشت…..تا دبیرستانی شدم حواسش رو بیشتر جمع کرد و گیر دادناش بیشتر شد…….بابا افتاد زندان و دیگه ما ت دوسال نمیدیدیمش مامانم هم فحش میداد به بابام و میگفت بهتر که دیگه سرخر تو این خونه نیست کیوان بچه این بابا نبود و بچه اون شوهر قبلیه مامانم بود که مرد خوبی بود اما بدبخت اخرشم میفته و میمیره………کیوان از مامان فحش نمیخورد.اما من بدبخت تا به کارای مامان اعتراض میکردم باید فحش میشنیدم….

دانلود رمان دختر خراب

تو هم از تخم همون مرتیکه نسناسی

داشتم میگفتم……….مامان هر شب دیر میومد خونه ارزوی یه روز خوب بودنش رو به گور میبردم کاش بابا داشتم کاش مامان خوب داشتم کاش و کاش و کاش پیکان میددیدم دلم ضعف یرفت چه برسه به یه بچه ای که یه دستش تو دست ننش باشه و یکیش تو دست باباش……….گیر دادنای کیوان شروع شده بود……..یه ربع دیر از مدرسه برمیگشتم داد بیداد میکرد و فحشم میداد اما کتکم نمیزد فقط تهدید میکرد تهدیدایی که ترس رو تو وجودم مینداخت……………

دانلود رمان دختر خراب,دانلود رمان دختر خراب بدون سانسور,دانلود کامل رمان دختر خراب,دانلود رمان دختر خراب رمان دختر خراب بدون سانسور برای موبایل,دانلود رمان دختر

دانلود رمان دختر خراب

نسخه جاوا با فرمت Jar

نسخه آندروید با فرمت Apk

 

مطالب بیشتر از سایت ما

زیباترین زنان سال 2016 انتخاب شدند+ عکس زیباترین زنان

کارت پستال تبریک عید غدیر خم 1394 تصاویر کارت پستال های مناسبت ها

اس ام اس عید غدیر + جدیدترین اس ام اس های عید غدیر خم عید غدیر 1395

کیم کارداشیان کیست + عکس های اینستاگرام کیم کارداشیان عکس 2016

عکس های جدید و اینستاگرام تیلور سویفت 2016 تیلور سویفت و همسرش

عکس های جدید و شخصی آرام جعفری + بیوگرافی آرام جعفری بیوگرافی آرام جعفری

عکس های عاشقانه جدید متن عاشقانه فارسی رمانتیک عاشقانه

عکس های جدید و شخصی آزاده ریاضی + بیوگرافی آزاده ریاضی آزاده ریاضی و همسرش

آزاده نامداری و برادر گلشیفته فراهانی در زعفرانیه + عکس گلشیفته فراهانی

عکس های شخصی احمد مهران فر + بیوگرافی احمد مهران فر اینستاگرام احمد مهران فر